ویکتوریا بکهام کارمندان خود را اخراج نخواهد کرد

این طراح مد می‌گوید "رفاه تیم و تجارت، برای ما همه چیز است"

ویکتوریا بکهام همراه با همسرش دیوید بکهام در لس‌آنجلس
Harry How/Getty Images via AFP

ویکتوریا بکهام تصمیم خود را مبنی بر مرخص کردن ۳۰ نفر ازکارمندانش، تغییر داد. این طراح مد می‌گوید؛ «رفاه تیم و تجارت ، برای ما همه چیز است.»

ویکتوریا بکهام نظر خود را مبنی بر مرخصی ۳۰ نفر از کارمندان برند صنعت مد خود، تغییر داد.

ماه گذشته، بکهام، کسی که ارزش خالص سرمایه‌اش، ۳۳۵ میلیون پوند، تخمین زده شده است، با این انتقاد شدید روبه رو شد که شرکت وی خواستار استفاده از بودجه ملی برای حمایت از کارمندانش، است. حالا، این طراح مد با تغییر رویه‌اش، به عقب نشینی از تقاضای خود از طرح نجات دولت، اقدام نموده است.

بنا به گزارش گاردین، بکهام به مشتریان خود این اطمینان را داده است که رفاه تیمش، از اهمیتی بالا برخوردار است. وی گفت: «در حال حاضر از طرح نجات دولتی، بودجه‌ای دریافت نخواهیم کرد. در روزهای ابتدایی قرنطینه، سهامداران و مدیران ارشد با مرخصی گروه کوچکی از کارکنان، به توافق رسیدند. در واقع، ما نمی‌دانیم که قرنطینه چقدر طول خواهد کشید و چه تاثیری روی تجارتمان خواهد گذاشت. رفاه تیم و تجارت برای ما همه چیز است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یکی از سخنگویان این برند افزود بعد از تامل بسیار، تصمیم گرفتیم که مرخصی را پایان بدهیم «چراکه پیش رفتن برای کسب‌وکار ما راه بهتری است.»

آنها افزودند «زمان‌های سخت و تصمیمات دشوار پیش روی ماست و البته که همواره قادر به اتخاذ بهترین تصمیم نبوده‌ایم. تمام آنچه که می‌توانیم بگوییم این است که ما تلاش می‌کنیم تا از تجارت و کارکنان خود حمایت کنیم.»

ویکتوریا بکهام می‌گوید پس از مشاهده چهره کادر درمانی، احساس «تواضع» می‌کنم. در ادامه سخنگوی این شرکتادامه داد که این برند قادر خواهد بود با پشتوانه سهامدارانش به حمایت کارکنانش بپردازد.

این خبر بعد از اینکه شرکت ویکتوریا بکهام به پرداخت خسارت، ملزم شده بود، منتشر شد؛ به واسطه این شکایت، یکی از کارمندان قدیمی این برند، مدعی شد که به عارضه «آسیب دیدگی دست» در نتیجه کار در شرکت وی، مبتلا شده است.

کریستینا کوبلین هشت سال با عنوان «برش دهنده طرح‌ها»، آن‌گونه که خود از آن به نام حرفه محبوبش یاد می‌کند، مشغول به کار بود.

خانم کوبلین، به گفته خودش، در هفته مد نیویورک، ۱۵ ساعت در روز و تمامی هفت روز را مشغول به کار بوده است.

بیشتر از زندگی