ویکتوریا بکهام محصولات لوازم آرایش خودش را عرضه می‌کند

لوازم آرایشی که به عنوان «جنبش زیبایی پاکیزه» توصیف شده است

Victoria Beckham and Ricky Martin

AFP

ویکتوریا بکهام مجموعه آرایشی پاکیزه را بنام خودش عرضه می کند.

یک دهه پس از افتتاح شرکت تجاری مُد، ویکتوریا بکهام مجموعه ای آرایشی را روانه بازار کرده است. این لوازم آرایشی که به عنوان «جنبش زیبایی پاکیزه» توصیف شده است از محصولاتی تشکیل شده که «تنها با پاکیزه ترین مواد» تهیه شده‌اند. 

محصولاتی که روی وب سایت «لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام» ارائه شده‌اند شامل «اسموکی آی بریکس»، ترکیبی از چند سایه چشم برای خلق آرایش اسموکی (تیره) است که ۴۸ پوند قیمت دارد. از دیگر محصولات این مجموعه می توان به سایه چشم «لید لاستر» به قیمت ۲۸ پوند و خط چشمهای «ساتن کاجال» به قیمت ۲۰ پوند اشاره کرد. 

بکهام در پی افتتاح شرکت تجارتی آرایشی خود گفت: «همیشه عاشق لوازم آرایش بوده‌ام و دلم می‌خواهد راه حل‌های زیبایی از نوک پا تا فرق سر، از درون تا بیرون به مشتریانم ارائه دهم».

«هدف این است که مشتریان بهترین وجهه خودشان را احساس کنند». 

او این شرمت تجاری آرایشی را با همکاری سارا کریل که سمت مدیرعاملی آن را بر عهده دارد راه انداخته است. ویکتوریا که قبلا مدیر بازاریابی جهانی و توسعه محصولات نشان تجاری آمریکایی «استی لادر» بود سابقه همکاری با بکهام را در ارائه «کپسول‌های آرایشی» (بسته هایی شامل آنچه برای آرایش نیاز است) داشته است. 

مجموعه جدید آنها به مشتری اطمینان خاطر می دهد که از حداقل میزان پلاستیک استفاده کرده و مواد به کار رفته در بسته بندی‌ها نیز قابل بازیافت یا قابل تجزیه زیستی هستند. تمامی سفارش ها در کیسه هایی چند بار مصرف از جنس کرباسبه دست مشتریان می رسد. 

در حال حاضر تنها محصولات آرایش چشم بر روی وب سایت به فروش گذاشته شده است. محصولات مربوط به آرایش لبو پوست نیز به زودی روانه بازار خواهند شد. 

صفحه اینستاگرام این محصولات آرایشی ویدئویی از این خواننده پیشین گروه «اسپایس گرلز» را منتشر کرده است. خانم بکهام در این ویدئو در حال ترکیب عناصر مختلف در آزمایشگاه ضمن خلق «اسموکی آی بریک» است. 

او می‌گوید: «هدف، توانمندی زنان از طریق مد و زیبایی است. اینکه احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید مهم است چون  می‌درخشد. بسیار الهام بخش و روحیه دهنده است. رویایی است که به حقیقت پیوسته است».

تعدادی از هوادان بکهام در اینستاگرام به این کارآفرین برای مجموعه آرایشی‌اش که به نام خودش است تبریک گفته‌اند.  یک نفر نوشته است: «همه چیز خیره کننده است!!!  چند تا چیز سفارش دادم و خیلی خوشحالم!»

کاربر دیگری نوشت «برای این شرکت تجاری جدید شگفت انگیز تبریک می‌گویم. عاشقش هستم!»

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-stylehttps://ssc.independent.co.uk/b/ss/indepdev/1/H.27.5--NS/0?c25=69

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی