جنت جکسون پسرش را «بهترین هدیه دنیا» دانست

این موسیقی‌دان درباره «صبری» صحبت کرد که برای مراقبت از یک کودک نیاز است

ر روز ۳ ژانویه ۲۰۱۷ خانم جکسون در سن ۵۰ سالگی پسری به نام عیسی ال مانا را به دنیا آورد- JAMIE MCCARTHY / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

جنت جکسون طی پستی در اینستاگرام به مناسبت تولد سه سالگی فرزندش، از بچه دار شدن در ۵۰ سالگی یاد کرده است.

در روز ۳ ژانویه ۲۰۱۷ خانم جکسون  پسری به نام عیسی ال مانا را به دنیا آورد که محصول رابطه سابق خود با ویسام ال مانا، تاجر، است.

این زوج در سال ۲۰۱۲ ازدواج کردند ولی در آوریل ۲۰۱۷ از یکدیگر طلاق گرفتند.

در روز جمعه، این خواننده عکسی از دوران حاملگی خود را به اشتراک گذاشت که در آن لباس یقه اسکی سفیدی به همراه روپوش خاکستری روشنی را به تن داشته و عینکی مشکی به چشم زده است.

او در توضیح عکس نوشت: «سه سال پیش در چنین روزی خدا مرا در سن ۵۰ سالگی مورد عنایت قرار داد و بهترین هدیه دنیا را به من داد: فرزندم! تولدت مبارک دلبندم. مامان بیش از هر چیزی در این دنیا عاشق توست!»

چندین نفر از فالوئرهای جکسون در اینستاگرام نیز پیام‌های تبریک تولد خود برای برای کودک سه ساله وی را در کامنت‌های این پست نوشتند.

سیارا، خواننده، نوشت: «تولدت مبارک عیسی!»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

و شخص دیگری نوشت: «واااای، تولد پسرت مبارک، با آرزوهای فراوان برای او»

بعد از اعلام خبر به دنیا آمدن عیسی، نماینده خانم جکسون گفت او «زایمان بدون استرس و موفقی» داشته و در حال «استراحت مطلق» است. 

در ماه نوامبر، این موسیقی‌دان درباره «صبری» صحبت کرد که برای مراقبت از یک کودک نیاز است.

خواننده ۵۳ ساله در مصاحبه‌ای با برنامه کری و تامی در رادیوی استرالیا گفت: «من هرگز نمی‌دانستم واقعا اینقدر صبور هستم. او اولویت اول در زندگی من است، از وقتی از خواب بلند می‌شوم تا دوباره به خواب روم، همه چیز درباره اوست. در زندگی من او بر هر چیزی مقدم است.»

© The Independent

بیشتر از زندگی