سومین نوه کلینتون‌ها به دنیا آمد

"سرشار از عشق و قدردانی، تولد پسرمان، «جَسپِر» را اعلام می‌کنیم"

SAUL LOEB / AFP

چلسی کلینتون،‌ دختر بیل و هیلاری کلینتون، تولد فرزند سوم خود با همسرش، مارک مِزوینسکی را اعلام کرد. روز دوشنبه، خانم کلینتون در توئیتی اعلام کرد که این زوج اوایل صبح همان روز،‌ قدم دومین پسر، و سومین فرزند خود را به خانواده خوش‌آمد گفته‌اند. 

چلسی کلینتون در توئیت خود نوشت:‌ «امروز صبح، ما دومین پسر خود،‌ جَسپِر کلینتون مِزوینسکی را به جمع خانواده خوش‌آمد گفتیم. ما سرمست از عشق و قدردانی، لحظه‌شماری می‌کنیم که او را به خواهر و برادر بزرگترش معرفی کنیم». 

خانم کلینتون و آقای مزوینسکی صاحب دو فرزند بودند،‌ شارلوت کلینتون مزوینسکی که در سپتامبر سال 2014 متولد شده، و آیدان کلینتون مزوینسکی که در ماه ژوئن سال 2016 چشم به دنیا گشوده است. این زوج در سال 2010 در نیویورک در مراسمی بین‌المذهبی پیوند زناشویی بستند. خانم کلینتون پیرو مسیحیت مِتُدیست و آقای مزوینسکی پیرو دیانت یهودی است. 

شماری از کاربران توئیتر قدم نورسیده را به خانواده‌اش شادباش گفتند. یکی از کاربران نوشت:‌ «تبریک!آرزوی سربلندی، سلامتی،‌ و عشق برایتان داریم». کاربر دیگری گفت: «محبت پروردگار به واقع شامل حال شما شده. به یکایک افراد خانواده کلینتون و مزوینسکی شادباش می گوییم». 

رئیس جمهور پیشین آمریکا و همسرش،‌ بیل و هیلاری کلینتون هنوز در مورد تولد سومین نوه خود اظهار نظر عمومی نکرده‌اند. ژانویه گذشته چلسی کلینتون خبر سومین بارداری خود را منتشر کرد و گفت: «من و مارک عاشق تماشای شارلوت در ایفای نقش خواهر بزرگ‌تر، آن هم به شیوه اعجاب‌آوری بودیم. حال بسیار هیجان زده هستیم که شاهد ایفای نقش برادر بزرگ‌تر از جانب آیدان باشیم». چلسی 39 ساله افزود: «من و همسرم بی‌صبرانه منتظر ورود سومین فرزندمان در تابستان امسال هستیم». 

چلسی کلینتون مؤلف چند کتاب کودک، از جمله:‌ «آن زن بردباری به خرج داد،‌ 13 بانوی آمریکایی که دنیا را متحول کردند – نباید اجازه دهیم که خاطرشان از یادها برود» و داستانی درباره دوازده گونه‌ زیستی در معرض خطر بود،  که در سال 2017 به چاپ رسید. کتاب دیگر او به نام «این دنیای شماست:‌ از آن آگاه شوید، الهام بگیرید، و در مسیر خود استوار باشید» در سال 2015 منتشر شد. 

چلسی کلینتون معاون مدیرکل «سازمان غیرانتفاعی کلینتون» نیز هست. او در کنار حامیان این سازمان در راستای ایجاد فرصت‌های بهتر برای زندگی شخصی افراد،‌ زندگی خانوادگی، و زندگی اجتماعی آنان تلاش می‌کند. همسر خانم چلسی کلینتون، سرمایه گذار و معاون سابق شرکت سرمایه‌گذاری «سوشال کاپیتال» است. 

© The Independent

بیشتر از زندگی