واکنش کیم کارداشیان به رتبه‌بندی خانواده‌شان از سوی کندال جنر

کندال جنرل، راب کارداشیان را به عنوان بهترین والد انتخاب کرد

کیم کارداشیان و کندال جنر در مراسم جوایز امی، ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۹- Frederic J. BROWN / AFP

به زعم کیم کارداشیان، خواهر کوچکترش کندال جنر باید به جای پرداختن به رتبه‌بندی بستگانش بر اساس مهارت‌های بچه‌داری آنها، «خود را سپر خانواده می‌کرد».

هفته گذشته کندال جنر در برنامه «دیر دیر» با جیمز کوردن حضور یافت که در آن، از او خواسته شد یا نوشیدنی «اگ‌ناگ» هزار ساله‌ای را بنوشد، یا بستگانش را بر اساس مهارت‌های بچه‌داری آنان رتبه‌بندی کند.

خانم جنر هم به جای نوشیدن آن معجون، راب را به عنوان بهترین والد معرفی کرد، چرا که به گفته او «با دریم رنه، دخترش خیلی خوب است» و افزود، البته تمام بستگانش «بی‌نظیر» هستند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم جنر گفت: «واقعا همه آنها بی‌نظیر هستند، راستش را می‌گویم، چیزی نیست که بتوان درباره آن دروغ گفت. قسم می‌خورم!» و بعد رتبه‌بندی خود را این گونه اعلام کرد: «کلویی، کیم، کایلی، کورتنی. همه‌ بی‌نظیر هستند.»

در مقابل، روز سه‌شنبه کیم کارداشیان هنگام حضور در شو«الن»، به رتبه‌بندی خواهرش واکنش نشان داد و فاش کرد کورتنی خیلی نسبت به این که آخر از همه ذکر شده، «حساس» است.

خانم کارداشیان به الن دجنرس گفت: «البته قبل از هر چیز در دفاع از او باید بگویم که پاسخش را این گونه آغاز کرد که «تمام شما والدین بی‌نظیری هستید». ولی در هر حال همه به رتبه‌بندی او توجه خواهند کرد. من کاملا حساسیت کورتنی را درک می‌کنم، چون او مادر بی‌نظیری است. به همین خاطر کندال باید آن معجون را می‌نوشید یا رتیلی می‌خورد و خلاصه هر کاری که نیاز بود، انجام می‌داد [تا از پاسخ به آن سوال طفره رود].»

کیم کارداشیان سپس به زمانی اشاره کرد که در همین برنامه در سال ۲۰۱۷ در موقعیتی مشابه بوده است و خود را سپر خانواده کرده است.

او افزود: «خب وقتی نوبت من بود و در برنامه جیمز کوردن از من پرسیده شد آیا کایلی و کلویی حامله هستند، خود را سپر آنها کردم و چیزی مانند مایه منی پرنده‌ای را نوشیدم. می‌دانید؟ گهگاه باید خود را سپر خانواده کرد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی