کارزار تبلیغاتی اچ‌اند‌ام با حضور کندال جنر

دو عکاس معروف دنیای مد در این کارزار عکاسی کردند 

instagram/giambattistavalliparis

بعد از مدت‌ها انتظار اچ‌اندام (H&M) بالاخره از عکس‌های کارزار تبلیغاتی خویش در همکاری با گیامباتیستا والی (Giambattista Valli) و با حضور کندال جنر و هر (HER) در این مجموعه پرده‌برداری کرد.

این فروشگاه، به خاطر همکاری‌های سالانه خویش با طراحان لباس معروف است و در سال‌های گذشته با شرکایی نظیر ماچیینو (Moschino)، اردم (Erdem) و ورساچی (Versace) همکاری داشته است.

این مجموعه‌ها تقریبا همیشه به سرعت کاملا به فروش می‌رسد و احتمالا مجموعه گیامباتیستا والی نیز به روال سابق محبوب خواهد بود، تکه‌های کلیدی این مجموعه یک کت منقش به طرح ببری بروی آن و یک لباس شب زنانه است که به گل‌های لاله آراسته شده است.

عکس‌های این کارزار تبلیغاتی توسط دو عکاس معروف دنیای مد، مرت و مارکوس و در فضاهایی با حال و هوای رومی گرفته شد تا با میراث ایتالیایی والی نیز در ارتباط بماند.

در یکی از عکس‌ها کندال جنر در مارپیچی سرسبز ایستاده و یکی از چشم‌گیرترین تکه‌های این مجموعه را به تن کرده است: یک لباس شب سرخ لاله‌ای شکل با دنباله‌های مواج در باد. در عکسی دیگر، ستاره سابق تلویزیون که اکنون به عنوان مدل به فعالیت حرفه‌ای خویش ادامه می‌دهد، در یک لباس زنانه کوتاه مشکی منقش‌ و گل‌دار دیده می‌شود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Giambattista Valli Official (@giambattistavalliparis) on

کیارا فراگنی، شخصیت تاثیرگذار دنیای مد و طراح ایتالیایی نیز در این کارزار حضور پیدا کرده است و لباسی رسمی بدون بند با تزئینات گلی توری به تن کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دیگر افراد مشهوری که در این کارزار تبلیغاتی حضور یافته‌اند شامل دی‌جی کلارا ۳۰۰۰، لوکا آیزاک مدل، کریس لی موسیقی‌دان و کامرون موناهان بازیگر هستند. اچ‌اندام همچنین فیلم کوتاهی منتشر کرد که ستاره‌های حاضر در این کارزار را در حال پرسه زدن در فضایی رومی که از آنها در آنجا عکس گرفته شد، به نمایش می‌گذارد.

مجموعه لباس‌های حاصل از همکاری اچ‌اندام و گیامباتیستا والی در فروشگاه‌ها و به صورت مجازی از ۷ نوامبر برای خرید عموم در دسترس قرار خواهد گرفت.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی