اوون ویلسون: برادرم جانم را پس از تلاش برای خودکشی نجات داد

این بازیگر در سال ۲۰۰۷ دست به خودکشی ناموفق زد

اوون ویلسون، بازیگر، کمدین و فیلنامه‌نویس آمریکایی - John MACDOUGALL / AFP

اوون ویلسون در گفت‌وگویی آشکار کرده که چطور پس از تلاشش به خودکشی در سال ۲۰۰۷ برادرش به او کمک کرده به زندگی برگردد. این بازیگر در ضمن از احساساتش راجع به زندگی و مرگ نیز گفته است. 

او در گفت‌وگویی با مجله «اسکوآیر» گفت: «انگار بعضی وقت‌ها نقش زندگی را تام هاردی در فیلم بازگشته بازی می‌کند؛ انسان کابوس‌واری که دنبال کشتن است و اگر هم دست بالا را پیدا کنی در آخر کار می‌آید دم گوشت نجوا می‌کند که این باعث نمی‌شه پسرت برگرده یا حالا پدرت یا زمان‌های خوب گذشته. یا هر چیز دیگری.»

او می‌گوید: «وقتی نقش زندگی را چنین انسانی بازی کند چاره‌ای نیست مگر اینکه منتظر بمانی تا رد شود و برود.»

ویلسون در ضمن می‌گوید پس از تلاشش برای خودکشی این برادر بزرگ‌ترش، اندرو، بود که مدتی با او زندگی می‌کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این گفت‌وگو را رایان داگوستینو انجام داده است و می‌نویسد: «اندرو پس از آن در خانه کنارش ماند، هر روز صبح با او از خواب بلند می‌شد و برنامه‌های کوچکی برای هر روز می‌نوشت تا زندگی در ابتدا قابل مدیریت و سپس پس از گذشت مدت‌زمانی طولانی، خوب و دلچسب به نظر بیاید.»

ویلسون که در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه «لوکی» شبکه دیزنی پلاس است در ضمن از ورود خود به فیلم‌های ابرقدرتی هم گفته: «من احتمالا چیز چندانی در این مورد نمی‌دانم. مرد آهنی را تا حدودی بلدم. آکوآمن را هم دیده‌ام. همان که با شلوار جین شنا می‌کند. مگر با شلوار جین هم می‌شود شنا کرد! استدلال من راجع به این فیلم با بچه‌ها این بود.»

ویلسون در ضمن در فیلم «مراسله فرانسوی» حضور دارد، آخرین همکاری که تاکنون با وس آندرسون، دوست نزدیک و کارگردان فیلم داشته است. 

© The Independent

بیشتر از فیلم