واکنش زندایا به شایعه نامزدی‌: «فکر می‌کنید این طوری خبرش را می‌دهم؟»‏

زندایا و تام می‌خواهند زندگی عاشقانه‌شان را از تیتر خبرها دور نگه دارند

سال ۲۰۲۱ زندایا برای اولین نمایش فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»، لباسی خیره‌کننده با تزیینات عنکبوتی پوشید-AFP

پس از اینکه تصویری از زندایا با حلقه‌ای در انگشتش در اینستاگرام منتشر شد، طرفداران عجول و هیجان‌زده بلافاصله نتیجه گرفتند که تام هالند به او پیشنهاد ازدواج داده و این حلقه نامزدی آن‌ها است. زندایا در تلاش برای آرام کردن طرفداران و آوردن آن‌ها از آسمان به زمین، با پخش ویدیویی به همه اطلاع داد که آن انگشتر فقط یک انگشتر معمولی در انگشت حلقه او بوده است و نه حلقه نامزدی او و مرد عنکبوتی.

زندایا در این ویدیو گفت: «بچه‌ها! من واقعا نمی‌توانم چیزی منتشر کنم. من آن ویدیو را برای [نشان دادن] کلاهم منتشر کردم، نه برای حلقه انگشت دست راستم، بچه‌ها، واقعا فکر می‌کنید من این طوری خبرش را می‌دهم؟»

بعد از ولوله‌ای که در اینترنت برپا شد و برخی پیشاپیش شروع کردند به حدس زدن فهرست پرستاره مهمانان جشن عروسی، به‌خصوص ابرقهرمانان مارول و لباسی که زندایا خواهد پوشید، زندایا به‌سرعت به شایعات پایان داد. او در یک استوری دیگر روی اینستاگرام عکس واضح‌تری منتشر کرد.

در آن عکس مشخص بود که آن انگشتر صرفا یک حلقه مروارید است و نه الماس، هرچند افراد مشهور برای حلقه‌های نامزدی انتخاب‌های منحصربه‌فردی می‌کنند.

این نخستین بار نیست که شایعه ازدواج این دو مطرح می‌شود. نوامبر سال گذشته نیز صفحه اینستاگرام هارپربازار سنگاپور به‌نقل از یک منبع نزدیک به این زوج هالیوودی خبر داد که این دو بازیگر به فکر ارتقای سطح روابطشان‌اند.

خبر ارتباط عاشقانه زندایا و تام هالند در ژوییه ۲۰۲۱، بعد از اینکه عکاسان پاپاراتزی بوسه آن‌ها را در ماشین ثبت کردند، فاش شد؛ اما آن‌ها در واقع تا ماه‌ها بعد رابطه‌شان را علنی نکردند. دو ماه بعد، هالند به مناسبت تولد زندایا عکسی سلفی‌ از پشت‌صحنه فیلم اسپایدرمن در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «با آرزوی شادترین تولد. وقتی بیدار شدی به من زنگ بزن. بوس»

از همان زمان، زندایا و تام همیشه در مورد اینکه می‌خواهند زندگی عاشقانه‌شان را از تیتر خبرها دور نگه دارند صحبت کرده‌اند.

زندایا علاوه بر بازیگری، سفیر تبلیغاتی خانه‌های مد و جواهرات است. او مدت‌ها است که با ولنتینو همکاری می‌کند. در سال ۲۰۲۱، زندایا برای اولین نمایش فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» لباسی خیره‌کننده با تزیینات عنکبوتی پوشید. این پیراهن بلند به رنگ بژ، که دامنش روی زمین کشیده می‌شد، یقه‌ای باز داشت. پشت لباس نیز کاملا باز بود و تا بالای ران چاک داشت.

در یکی از سفرهای مشترک اخیر این زوج جوان و پرکار، آن‌ها در ماه مه به ونیز رفتند تا زندایا، سفیر جواهرات بولگاری، در شب‌نشینی این خانه جواهر شرکت کند.

این دو تلاش می‌کنند در فضای هالیوود، که این روزها پر از خبرهای طلاق است، از رابطه عاشقانه‌شان محافظت کنند. زمانی که رابطه این دو با تصویری غافلگیرکننده علنی شد که یک عکاس خبرهای جنجالی (پاپاراتزی) از این دو در حال بوسیدن گرفت، تام هالند در مصاحبه‌ای با شماره ویژه «مرد سال» مجله «جی‌کیو» گفت که آن دو احساس می‌کنند حریم خصوصی‌شان بر باد رفته است.

هالند گفت: «یکی از ایرادهای شهرت ما این است که دیگر اختیار حریم خصوصی خودمان را نداریم و اکنون، آن لحظاتی که دو نفر فکر می‌کنند فقط خودشان هستند و در اوج عشق‌ورزی به همدیگرند، به لحظاتی بدل شده است که همه جهانیان از آن خبردار می‌شوند. به‌نوعی، احساس می‌کنیم حریم خصوصی‌مان بر باد رفته است. به نظرم آمادگی نداشتیم. نمی‌خواستیم این طور بشود.»

بیشتر از زندگی