طراح لباس زندایا و پریانکا دنیای مد را با دلخوری ترک کرد

لا روچ سبک لباس‌های فرش قرمز را به شکلی تغییر داد که در صنعت مد بی‌نظیر بود

او با زندایا در سال ۲۰۱۱ زمانی که این هنرمند نوجوان تنها ۱۴ سال داشت، آشنا شد-ANGELA WEISS / AFP

به بسیاری از ستاره‌های هنر و ورزش گفته می‌شود باید هنر در اوج خداحافظی کردن را بلد باشند، اما در واقعیت چه کسی می‌خواهد ستاره‌ای در بهترین زمان فعالیت هنری دوستدارانش را تنها بگذارد مخصوصا با دلخوری و دل‌شکسته.

اعلام بازنشستگی ناگهانی طراح سبک و لباس، لا روچ، در هالیوود سروصدای زیادی به پا کرد.

چهره‌های مشهوری چون زندایا، مگان تی استالیون، سلین دیون و بسیاری دیگر مشتری او بودند تا روچ به آن‌ها بگوید چه لباس و آرایشی مناسب چه رویدادی است و برایشان بهترین لباس‌ها، جواهرات و آرایشگرها را به صف کند، کسانی که حالا برای ترک زودهنگام او از این حرفه غمگین و اندکی خشمگین‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در اینستاگرام زیر عکسی از کلمه‌ «بازنشسته» نوشت: «شما بردید... من کنار رفتم. سیاست‌ها، دروغ‌ها و روایت‌های نادرست بالاخره کار خودش را کرد.»

آخرین هنرنمایی روچ در مهمانی بعد از اسکار یکشنبه گذشته ونیتی‌فیر بود. او لباس دوتکه آن دمولومیستر را برای هانتر شفر انتخاب کرده بود و همچنین مسئول انتخاب لباس مگان تی استالیون بود. همین ماه گذشته او برای زندایا نه یک، بلکه چهار لباس باورنکردنی انتخاب کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Law Roach (@luxurylaw)

لا روچ که خود را «معمار تصویر» معرفی می‌کرد، سبک لباس‌های فرش قرمز را به شکلی تغییر داد که در صنعت مد بی‌نظیر بود. او اغلب از ارجاعات آرشیوی و قطعات قدیمی تاریخ مد استفاده می‌کرد؛ مانند لباس دوتکه پرادا از مجموعه بهار ۱۹۹۳ که زندایا اخیرا آن را پوشید.

او با زندایا در سال ۲۰۱۱ زمانی که این هنرمند نوجوان تنها ۱۴ سال داشت، آشنا شد. یکی از مشتریان او از فروشگاه قدیمی‌اش با پدر زندایا دوست بود و به لا گفت که زندایا به کنسرت جاستین بیبر می‌رود و چیزی برای پوشیدن ندارد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Law Roach (@luxurylaw)

اعلام بازنشستگی روچ بازخوردهای فراوانی در بین اهالی صنعت مد داشت و طرفداران و دوستان او در این صنعت به دفاع از او در نظرات زیر پست پرداختند. سمیرا نصر، سردبیر هارپر بازار، نوشت: «بس کن». ادوارد انینفول، سردبیر ووگ بریتانیا، نوشت: «تو همیشه در ووگ بریتانیا خانه‌ای خواهی داشت.»، کریستین سیریانو نوشت: «به‌ هیچ‌ وجه.»، نیسی نش نوشت: «همه ما طبق شرایط خودمان می‌آییم و می‌رویم.»، نائومی کمبل نوشت: «لا من این اجازه را به تو نمی‌دهم!!!! ما دست از تلاش نمی‌کشیم... خیلی سخت زحمت کشیدیم.»

این خداحافظی غیرمنتظره بحث‌هایی را در رابطه با سلامت روان در صنعتی که به‌شدت نژادپرستانه و حق‌به‌جانب است، آغاز کرد. نیکو کارتل، عکاس، نوشت: «امیدواریم پست لا روچ در اینستاگرام گفت‌وگوی سالمی در مورد مد و اینکه چقدر این صنعت ناجور است، راه بیندازد.»

بیشتر از مُد و زیبایی