مرد باید قدبلندتر از زن محبوبش باشد؟ احمقانه است

مرد عنکبوتی و شریک زندگی‌اش از بی‌اهمیت بودن اختلاف قدشان می‌گویند

زندیا (راست) و تام هالند - Kevin Winter/Getty Images/AFP

زندیا و تام هالند به حرف و حدیث‌ها درباره اختلاف قدشان پاسخ دادند و گفتند «فرض احمقانه‌ای» است که در رابطه عاطفی، قد مردان باید بلندتر از طرف‌ مقابل‌شان باشد.

این زوج در آستانه اکران فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»، در مصاحبه با «سیریوس‌اکس‌ام» گفتند که اختلاف قدشان هرگز تأثیری بر زندگی‌شان نداشته است. هالند در این فیلم در نقش این ابَرقهرمان بازی می‌کند و زندیا نقش محبوب او، «مری جین» را دارد.

هالند گفت: «آنقدرها هم از من بلندتر نیست. این حرف‌ها را کنار بگذاریم.» او افزود، «فرض احمقانه‌ای» است که اندازه قدشان بر رابطه‌شان تأثیر می‌گذارد.

قد زندیای ۲۵ ساله حدود ۱ متر و ۷۸ سانتی‌متر، و قد هالند ۲۵ ساله حدود ۱ متر و ۶۵ سانتی‌متر است.

«تام هالند (.@TomHolland1996) می‌گوید بگذار زن‌ها قدبلند باشند! به تماشای مصاحبه فیلم مرد عنکبوتی (@SpiderManMovie) با حضور تام، زندایا و جیکوب بیتالون و با مجری‌گری جسیکار شاو (@JessicaShaw) بروید که روز سه‌شنبه ۱۴ دسامبر از سیریوساکس‌ام‌استارز پخش می‌شود.» https://t.co/2saafK6VII pic.twitter.com/OHgHlcR7iC

زندیا گفت: «این طبیعی هم هست. مادرم از پدرم بلندقدتر است. راستش هرگز به این موضوع فکر نکردم زیرا والدینم همیشه همین‌طور بودند و نمی‌دانستم مردم به این چیزها اهمیت می‌دهند. اصلاً چنین ذهنیتی نداشتم.»

در پی حضور این زوج در برنامه گراهام نورتون، هواداران در رسانه‌های اجتماعی درباره اختلاف قد این دو سخن کرده‌اند و این زوج هم به شوخی گفته‌اند که هنگام فیلمبرداری، این اختلاف قد موجب می‌شود اجرای حرکات نمایشی مشکل‌تر شود.

زندیا در توصیف یک صحنه به مجری تلویزیون گفت با آن که تام هالند مرد عنکبوتی بود، اختلاف قدشان سبب شد پای خودش زودتر  روی محل فرود قرار گیرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «در یک مورد از شیرین‌کاری‌ها، مرد عنکبوتی ما را بر فراز پلی تاب می‌دهد و مرا روی آن می‌گذارد. قرار بود شخصیت مری جین را آرام روی پل قرار دهد و قدم‌زنان از او دور شود. اما چون اخلاف قد داشتیم... من زودتر فرود می‌آمدم و پاهای من به وضوح زودتر از پاهای او روی محل فرود قرار گرفت.»

هالند در ادامه گفت: «ابرقهرمان من هستم و قرار است محشر جلوه کنم.»

در ماه ژوئیه که عکاسان پاپاراتزی توانستند از آن‌ها در حال بوسیدن یکدیگر در بیرون خانه زندیا در لس‌آنجلس عکس بگیرند، مردم هم از رابطه این زوج در بیرون و درون صحنه آگاه شدند.

در مصاحبه‌ای با شماره ویژه «مردسال» مجله «جی‌کیو» که ماه گذشته منتشر شد، هالند گفت که آن دو احساس می‌کنند که حریم خصوصی‌شان بر باد رفته است.

هالند گفت: «یکی از ایرادهای شهرت ما این است که دیگر اختیار حریم خصوصی خودمان را در دست نداریم و اکنون آن لحظاتی که دو نفر فکر می‌کنند فقط خودشان هستند و در اوج عشق‌ورزی به همدیگر، به لحظاتی بدل شده است که همه جهانیان از آن خبردار می‌شوند. به نوعی احساس می‌کنیم حریم خصوصی‌مان بر باد رفته است. به نظرم آمادگی نداشتیم. نمی‌خواستیم این طور بشود.»

© The Independent

بیشتر از زندگی