درخشش زندایا در لباس و ظاهری کلاسیک در مراسم امی

زندیا جوان‌ترین بازیگری است که دو بار جایزه امی را به خانه می‌برد

زندایا مدت‌ها است که با ولنتینو همکاری می‌کند - AFP

فرش قرمز جوایز امی اگرچه محل عرض اندام خلاقیت و نوآوری نام‌های بزرگ است، جای امن و مطمئنی برای نمایش انتخاب‌های پرقدرت هم محسوب می‌شود. چنین بود که زندایا برای این شب به‌یادماندنی، پیراهنی مشکی با برش‌های ساده و ظاهری که به چشم آشنا می‌آمد را برگزید.

زندایا را به دلیل بازگرداندن بخشی از زرق‌وبرق و شیک‌پوشی کلاسیک هالیوود به مراسم جوایز امی بسیار ستوده‌اند.

این بازیگر ۲۶ ساله در مراسم اهدای جوایز تلویزیونی، جایی که پس از بردن جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در مجموعه تلویزیونی «سرخوشی» (Euphoria)به جوان‌ترین بازیگری تبدیل شد که دو بار جایزه امی را به خانه می‌برد، یک پیراهن ولنتینو پشت‌باز مشکی با دامنی حجیم و دنباله‌ای بلند به تن داشت.

این بازیگر ظاهر فرش قرمز خود را با گردنبند و گوشواره‌های الماس تکمیل کرد و موهایش را نیز به سبک نیمی بالا و نیمی پایین آراست. او برای مهمانی پس از پایان مراسم امی هم پیراهنی قرمزرنگ با آستین‌های بلند، دنباله افتاده، شانه‌های برهنه و یقه‌ای بسیار باز برگزیده بود.

هوادارانش در رسانه‌های اجتماعی به‌سرعت درباره انتخاب لباس زندایا زبان به تمجید گشودند و یکی از کاربران توییتر نوشت: «زندایا!!! خدایا شکرت!!! بالاخره یکی مد را با خود آورد.»

دیگری اضافه کرد: «ولنتینو هر چقدر برای شراکت به زندایا پرداخت می‌کند، باید سه‌برابرش کنند (و همچنین به لاو روچ [استایلیست] پاداش اضافه بدهند) چون این ظاهر فوق‌العاده است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وگ در مطلبی با تیتر «زندایا یاد گریس کلی را در امی زنده کرد»، درباره ظاهر زندایا نوشت: «جوایز امی ممکن است بزرگ‌ترین شب تلویزیون باشد، اما اگر کسی بداند چگونه می‌توان این انرژی را از این هم فراتر برد، آن زندایا است. این دختر ۲۶ ساله که برای بازی قدرتمندش در نقش نوجوان معتاد به مواد مخدر در «سرخوشی» نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش اول زن سریال درام شد، با لباس مجلسی سفارشی ولنتینو به عنوان مدرکی دیگر بر اینکه او شیک‌ترین دختر هالیوود است، شیک‌پوشی و زرق‌وبرق مراسم را به سطحی جدید برد.»

زندایا مدت‌ها است که با ولنتینو همکاری می‌کند. سال ۲۰۲۱ او برای اولین نمایش فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»، لباسی خیره‌کننده با تزیینات عنکبوتی پوشید. این پیراهن بلند به رنگ بژ که دامنش روی زمین کشیده می‌شد، یقه‌ای عمیقا باز داشت، پشت لباس نیز کاملا باز بود و تا بالای ران چاک داشت. لباس با تارعنکبوت‌های مشکی پوشانده شده بود و این بازیگر برای فرش قرمز، یک ماسک توری مشکی هم زده بود.

کنان تامپسون، مجری مراسم امی ۲۰۲۲، با اشاره به تولد ۲۶ سالگی این بازیگر، به شوخی و با اشاره به موضوع بحث اخیر هالیوود درباره روابط عاطفی لئوناردو دی‌کاپریو گفت: «زندایا به‌تازگی ۲۶ ساله شده است؛ تولدت مبارک. ۲۶ سالگی در هالیوود دوران عجیبی است. آنقدر جوان است که بتواند نقش یک دانش‌آموز دبیرستانی را بازی کند، اما برای قرار ملاقات با لئوناردو دی‌کاپریو خیلی پیر است.»

گفته می‌شود لئوناردو دی‌کاپریو، ستاره مشهور سینما، اغلب دوست‌دخترهایش را پس از رسیدن آن‌ها به سن ۲۵ سالگی، ترک  می‌کند.

بیشتر از مُد و زیبایی