توصیه کیم کارداشیان به زنان، جنجال به راه انداخت

بازیگر و مدل ثروتمند آمریکایی: باید دور و بر خودتان را از آدم‌های موفق و کاری پر کنید

کیم در توصیه به زنان شاغل، به ورایتی گفت: «باسن خود را تکانی بدهید و مشغول کار شوید.» - Dimitrios Kambouris/ AFP

کیم در مصاحبه‌ای با ورایتی، درباره برنامه تلویزیونی این روزهای خود و خانواده‌اش و تمدید نکردن قرارداد قبلی با کانال ئی (E) صحبت کرد و در همین مصاحبه بود که بهترین نصیحتش را به کسانی کرد که مثل خودش دستی در تجارت دارند یا می‌خواهند داشته باشند.

به‌ گزارش نشریه ورایتی و با یک حساب ریاضی ساده اینترنتی، می‌توان دریافت محبوبیت این بازیگر و مدل ثروتمند آمریکایی همراه مادر و خواهرانش بیش از هر سرویس پخش دیگری است. تعداد دنبال‌کنندگان هر یک از اعضای این خانواده از کل دنبال‌کنندگان شبکه محبوب نتفلیکس بیشتر است.

کیم در توصیه به زنان شاغل، به ورایتی گفت: «باسن خود را تکانی بدهید و مشغول کار شوید.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او که از ستاره سریال‌های تلویزیونی حالا به کارآفرین تبدیل شده است، در توصیه به کسانی که می‌خواهند در موقعیت مشابه او باشند، گفت: «انگار این روزها دیگر کسی دلش نمی‌خواهد کار کند. مردم باید دوروبر خودشان را با آدم‌های موفق و کاری پر کنند.» او که بیش از ۲۹۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد، با این حرف دوباره به تیتر خبرهای سرگرمی این روزها تبدیل شده است.

کیم با لحنی بی‌رحمانه رو به مخاطبان گفت تنبلی را کنار بگذارند و با فاصله گرفتن از محیط‌های کاری سمی، دوروبرشان را پر کنند از آدم‌هایی که اهل کار و عاشق کارشان هستند.

کیم کارداشیان در مصاحبه با ورایتی، از قرارداد تازه‌اش گفت و خبر داد مجموعه «پابه‌پای خانواده کارداشیان» (Keeping Up With the Kardashians) روی آنتن شبکه هولو (Hulu) می‌رود. 

او گفت مخاطبان می‌توانند از ابتدای ماه آوریل منتظر پخش این مجموعه باشند و این‌ بار می‌توان شاهد حالت واقع‌گرایانه‌تری نسبت به مجموعه‌های پیشین بود. به‌ گفته کیم، در این مجموعه قرار نیست چیزی از زندگی شخصی این خانواده ناگفته بماند، خواه ماجرای طلاق پرحاشیه‌اش از کانیه وست باشد یا آشنایی‌ با دوست‌پسر جدیدش.

بیشتر از زندگی