اظهار نظر جولیا فاکس درباره رابطه کوتاه عاشقانه با کانیه وست

فاکس و وست در ماه فوریه پس از جنجال‌هایی که کانیه در شبکه‌های اجتماعی برپا کرد از هم جدا شدند

قرار گذاشتن با وست مانند «فشردن دکمه بازگشت» بود-Getty Images via AFP-instagram/juliafox

جولیا فاکس می‌گوید ماجرای عاشقانه‌اش با کانیه وست بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای او بیفتد.

فاکس و وست در ماه فوریه پس از جنجال‌هایی که کانیه در شبکه‌های اجتماعی برپا کرد از هم جدا شدند. با وجود این، جولیا فاکس می‌گوید که هنوز هم برای این تجربه سپاسگزار است.

فاکس هنگام حضور روی فرش قرمز اولین نمایش فیلم بتمن در شهر نیویورک در روز سه‌شنبه، در باره این رابطه عاشقانه کوتاه صحبت کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او به خبرنگاران گفت: «این بهترین چیزی بود که می‌توانست برای من اتفاق بیفتد.» فاکس سپس ادعا کرد که قرار گذاشتن با وست مانند «فشردن دکمه بازگشت» بود.

بازیگر ۳۲ ساله گفت: «این رابطه به‌نوعی جرقه‌ای را به زندگی من آورد که آن را فراموش کرده بودم.»

درحالی‌که کانیه رابطه جدیدی را با چانی جونز، ستاره رسانه‌های اجتماعی که شباهت زیادی به همسر سابقش کیم کارداشیان دارد، آغاز کرده، فاکس می‌گوید که این دو همچنان دوست باقی مانده‌اند.

رابطه عاشقانه توفانی فاکس و یه (نام جدیدی که کانیه وست برای خود انتخاب کرده است) که در شب سال نو در میامی آغاز شد، در اوایل امسال به شدت خبرساز بود. آن‌ها در هفته مد پاریس با هم دیده شدند، شام‌های مجلل می‌خوردند و قرارهایشان به موضوعات داغ مجلات تبدیل شده بود.

این دو در فوریه ۲۰۲۲ اندکی پس‌ازاینکه خواننده رپ ۴۴ ساله در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که در تلاش برای «بازگرداندن خانواده‌اش» است، از هم جدا شدند.

کیم کارداشیان که در بحبوحه طلاق از همسرش است، گفت که جنجال‌های کانیه وست در شبکه‌های اجتماعی باعث «پریشانی عاطفی» او شده‌اند چرا که وست نتوانسته جزئیات طلاق آن‌ها را بین خودشان نگه دارد.

روز چهارشنبه، دوم مارس، بیش از یک سال پس از درخواست طلاق از کانیه وست، قاضی کیم کارداشیان را قانونا مجرد اعلام کرد. درخواستی که پذیرفته شد و مراحل دیگر جدایی بعدا انجام خواهد شد.

حکم صادره به این معناست که نام قانونی کارداشیان بلافاصله از «کارداشیان وست» به «کارداشیان» تبدیل می‌شود. همچنین این رای زمینه را برای رسیدگی‌های بعدی به مسائل پیچیده‌تری مانند حضانت و تقسیم دارایی‌ها فراهم می‌کند.

بیشتر از زندگی