چرا رپر جنجالی در نزدیکی کیم کارداشیان خانه خرید؟

کانیه وست: «نمی‌گذارم هیچ‌چیزی مرا از فرزندانم دور نگه دارد»

فرزندان وست و کارداشیان عبارتند از؛ «نورت» هشت‌ساله، «سنت» شش‌ساله، «شیکاگو» چهارساله، و «سلم» دوساله - highxtar Twitter

کانیه وست می‌گوید برای «آرامش» خود، نزدیک همسر سابقش کیم کارداشیان خانه خریده است.

ماه پیش در خبرها آمده بود که تنها چند هفته پس از آن که کارداشیان از قاضی خواسته بود او را «قانوناً مجرد» اعلام کند، وست در لس‌آنجلس ملکی به مبلغ چهار میلیون و پانصد هزار دلار خریداری کرد.

وست که از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۱ همسر این ستاره نمایش‌های واقع‌نما بوده است، در مصاحبه با «هالیوود آنلاکد» گفت، برای نزدیک بودن به چهار فرزندشان به خانه جدید نقل مکان کرده است.

این خواننده سبک رپ که اخیراً نام هنری خود را به «یه» تغییر داده است، می‌گوید: «دیدن بچه‌هایم و داشتن برنامه‌ای منظم به من آرامش می‌دهد. به همین دلیل این خانه را خریدم. اما رسانه‌ها این موضوع را دست‌آویز کردند و گفتند از خانه گرفتن در نزدیکی بچه‌هایم منظوری دارم»، و «نمی‌گذارم هیچ‌چیز مرا از بچه‌هایم دور کند، چه شغلم باشد، چه خوانندگی، چه رسانه‌ها. همه باید این را بدانند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در ادامه گفت: «با من و بچه‌هایم کاری نداشته باشید. هیچ مأموری نمی‌تواند مرا از فرزندانم جدا کند. من تلقین‌پذیر نیستم. تن به چنین داستان‌هایی نمی‌دهم.»

وست همچنین گفت که چون در کودکی پدرش نتوانسته در پی او به آتلانتا برود، حالا این تصمیم را گرفته است.

فرزندان وست و کارداشیان عبارتند از «نورت» هشت‌ساله، «سنت» شش‌ساله، «شیکاگو» چهارساله، و «سلم» دوساله.

وست در حال حاضر با جولیا فاکس، هنرپیشه فیلم‌های سینمایی، وارد رابطه شده است، ولی چندین بار علناً از کارداشیان خواسته است که به رابطه‌شان برگردند.

روز جمعه ۱۴ ژانویه (۲۴ دی)، فایلی صوتی به بیرون درز کرد که گویا ترانه جدید وست است و در آن ظاهراً صدای این خواننده رپ را می‌شنویم که دوست‌پسر جدید کیم کارداشیان، یعنی پیت داویدسون، ستاره برنامه «زنده شنبه‌شب‌»(Saturday Night Live) را تهدید کرده است.

وست در آن ترانه رپ می‌خواند: «خدا از مهلکه نجات داد مرا / تا برسم حساب پیت داویدسون را.»

© The Independent

بیشتر از زندگی