تابستان امسال؛ رواج لباس‌های زیر به‌جای رو

جوان‌ترها دامن پلیسه را با ژاکت ورزشی می‌پوشند

نمایش دیور در آتن -AFP

سبک زندگی جدیدی که شیوع ویروس کرونا بر جهان تحمیل کرده و اجبار به کار کردن از خانه، تأثیر خود را بر روی طراحان مد نیز گذاشته است. جز این چگونه ممکن است رواج لباس‌های نیم‌تنه (برالت) را توجیه کرد؟

هلی بیبر همسر جاستین بیبر در دیدار با رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه هم لباسی با نیم تنه باز پوشید.  

علاوه بر رواج پوشیدن لباس‌های زیر به‌جای لباس‌های رو، راحتی نیز دلیل مهمی در مدهای امسال است؛ شلوارهای پاچه گشاد، پیراهن‌های بلند شل و ول را هر طرف می‌شود دید.

حالا جوان‌ترها دامن پلیسه را با ژاکت ورزشی می‌پوشند شبیه آنچه در نمایش پرادا دیدیم و یا مدل پیراهن‌های نیمه‌رسمی گل‌دار به همراه بادگیر که در نمایش سلین به نمایش در آمد و دامن‌های مدادی با کاپشن‌های خلبانی که در شوی مکس مارا بر تن مدل‌ها بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 ووگ با بررسی حال و هوای بهار و تابستان امسال به این نتیجه رسیده است که طراحان به صرفه‌جویی و مصرف هوشمندانه روی آورده‌اند و به همین علت «استفاده از پارچه‌های کهنه و انباری یا به‌اصطلاح deadstock و همچنین تکه‌دوزی‌های کار دست که می‌توانند آینه‌ای تمام‌نما از وضعیت جامعه در سال ۲۰۲۰ باشند بار دیگر رواج یافته است.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

برای کسانی که سلیقه ساده‌تری دارند نیز لباس‌های سیاه‌وسفید بار دیگر محبوب‌اند، مخصوصاً وقتی هر دورنگ در کنار هم به کار رفته باشند.

زمان پوشیدن پیراهن‌های مجلل با دامن‌های دنباله‌دار نیز خواهد رسید اما فعلاً نوبت راه‌راه‌های سرخوش، پیراهن‌های برش‌دار و نیم‌تنه‌های سکسی و لباس‌های راحت پولک‌دار است که شما را سرگرم کنند.

بیشتر از مُد و زیبایی