گلشیفته فراهانی، چهره نشان تجاری کارتیه

فراهانی به سری «جواهرات والا» ی کارتیه علاقه دارد

گلشیفته فراهانی در ادامه همکاری با نشان تجاری کارتیه، انگشتر یاقوت ۸٫۲ قیراطی را به انگشت کرد و روبه روی دوربین نشست. همچنین گردنبند هفت شکل با طرح شطرنجی سیاه‌وسفیدی را نیز معرفی کرد. این گردنبند با الماس، عقیق و سنگ بلور سیاه تزئین شده است.

همکاری با کارتیه (Cartier) نشان از رضایت گروه تبلیغات و طراحی این نشان تجاری از انتخاب‌های قبلی فراهانی از این نشان تجاری، مخصوصاً سری «جواهرات والا» دارد.

 کارتیه که صاحب‌عنوان یکی از بهترین نشان‌های تجاری طراحی، تولید، توزیع و فروش جواهرات و ساعت است با بازیگران زن مطرح دیگری چون مونیکا بلوچی نیز همکاری می‌کند. در سال‌های اخیر علاقه اصلی این برند به معرفی جواهراتش با مدل‌های زن و مرد با موهای تیره و پوست نه‌چندان روشن بوده است. به نظر می‌آید روح جواهرات گران‌قیمت این مجموعه، با این چهره‌ها همخوانی بیشتری دارد. فراهانی همراه با بلوچی در مهمانی کارتیه در سال ۲۰۱۸ حضور داشت.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cartier Official (@cartier)

در نشست خبری جشنواره کن ۲۰۱۸، گوشواره‌های فراهانی از مجموعه کاکتوس کارتیه بودند که قیمتشان در حدود ۳۱ هزار دلار است. آنجلینا جولی هم در کن ۲۰۱۹ یک انگشتر ۱۲ هزار دلاری از این مجموعه را بر انگشت داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

برای فرش قرمز کن آن سال، فراهانی یک گردنبند خیره‌کننده از سری «جواهرات والا» ی کارتیه بر گردن داشت. یک یاقوت ۱۷٫۴۵ قیراطی از تاجیکستان، یک الماس ۳٫۱۷ قیراطی، یک الماس گل رز ۲٫۰۱ قیراطی، بیش از چهل مروارید طبیعی، دانه‌های یاقوت، عقیق و برلیان بر بستری از پلاتینیم، بسیار چشمگیر بود.

فراهانی در مراسم افتتاح هفتاد و دومین دوره جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۱۹ نیز یک گردنبند کارتیه به گردن داشت. گردنبند لوکس از مجموعه Magnitude کارتیه از طلای سفید ساخته‌شده و با دو سنگ اپال ۲۵.۲۴ قیراطی، سنگ لاجورد، زمرد ۵.۳۲ قیراطی و الماس تزئین شده است.

برای خرید از مجموعه جواهرات والای نشان کارتیه باید به یکی از بوتیک‌های آن‌ها رفت.

بیشتر از مُد و زیبایی