انتقاد دوباره آمریکا از بی‌توجهی جمهوری اسلامی به مردم ایران

«در حالی که خانواده‌های ایرانی برای تأمین مایحتاج خود با مشکل مواجه هستند رژیم، رویای بیهوده خود برای تسلط بر منطقه دنبال می‌کند»

«اقدامات سپاه پاسداران نه تنها ایرانیان، بلکه بسیاری از خانواده‌های خاورمیانه‌ای را با دردی رنج‌آور رها کرده است»- ATTA KENARE / AFP

حساب کاربری فارسی وزارت خارجه ایالات متحده در توییتر، روز سه‌شنبه در رشته پیامی، بار دیگر از رویکرد جمهوری اسلامی در عرصه سیاست خارجی و صرف هزینه‌های گزاف برای حمایت از گروه‌های تروریستی و ماجراجویی‌های منطقه‌ای، به جای تلاش برای ارتقای زندگی مردم ایران، انتقاد کرد.

توییتر فارسی وزارت خارجه آمریکا، با اشاره به پیشینه فعالیت‌های تروریستی جمهوری اسلامی در نقاط مختلف جهان نوشت: در حالی که خانواده‌های متوسط ایرانی برای تأمین مایحتاج خانواده و عزیزان خود با مشکل مواجه هستند، رژیم رویای بیهوده خود برای تسلط بر منطقه را با ایجاد رعب و وحشت دنبال می‌کند.

در ادامه این پیام‌ها آمده است: سپاه پاسداران با استفاده از منابع مردم ایران، نیروهای خود را برای کشتن مسلمانان در سوریه آموزش داده، برای گروه‌های تروریستی در لبنان و عراق پول ارسال کرده، حوثی‌ها را برای حمله به مسلمانان در عربستان سعودی مسلح کرده و باعث قحطی دلخراش در یمن شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

توییتر فارسی وزارت خارجه آمریکا، که به درج دیدگاه‌های دولت ایالات متحده می‌پردازد، در پیام بعدی اضافه کرد: اقدامات سپاه پاسداران نه تنها ایرانیان، بلکه بسیاری از خانواده‌های خاورمیانه‌ای را با دردی رنج‌آور رها کرده است. چرا رژیم این پول را صرف غذا و مشاغل برای ایرانیان نکرد؟

دولت آمریکا جمهوری اسلامی را بزرگترین حامی حکومتی تروریسم در جهان و عامل اصلی بی‌ثباتی و ناامنی در خاورمیانه و جهان می‌داند و می‌گوید هدف از اعمال فشار بر رژیم، تغییر رفتار آن است. تهران این اتهام‌ها را رد می‌کند و حضور نظامی آمریکا را عامل بی‌ثباتی در منطقه می‌داند.