زندایا به دوستدارانش هشدار داد

«این تصویری صادقانه و بی پرده از اعتیاد، اضطراب و مشکلات زندگی امروز است»

خواننده و هنرپیشه، زندایا در یک بیانیه به دوستدارانش در مورد محتوای سریال تلویزیونی جدیدش، «سرخوشی» (یوفوریا) که قرار است از شانزدهم ژوئن پخش شود، هشدار داده است.

ستاره فیلم «مرد عنکبوتی» و «بزرگترین شومن» تائید کرده محتوای این سریال که در مورد اعتیاد است، می تواند بعضی از دوستدارانش را مضطرب کند. او می گوید درک می کند اگر بعضی ها نتوانند این سریال را تماشا کنند. آن ها باید آنچه صلاحشان است انجام دهند.

زندایا در توئیتش نوشته: «این تصویری بی پرده و صادقانه از اعتیاد، اضطراب و مشکلات زندگی امروز است. برخی صحنه ها بسیار صریح، مضطرب کننده و تماشای آن سخت است. خواهش می کنم تنها اگر فکر می کنید می توانید، آن را تماشا کنید. آنچه به صلاحتان است، انجام دهید. من همچنان دوستتان خواهم داشت و پشتیبانی‌تان را حس می کنم.»

سریال «سرخوشی» (یوفوریا) به مسائل مربوط به اعتیاد، روابط جنسی و شبکه های اجتماعی می پردازد و به نوع آمریکایی سریال «اِسکین» (پوست) تشبیه شده که صحنه های برهنه آن بیشتر است.

اُبِری درِیک، خواننده و رپر، تهیه کننده این سریال است.

هنوز تاریخ پخش این سریال در بریتانیا اعلام نشده، اما انتظار می رود «سرخوشی» در اواخر امسال به کانال «اسکای آتلانتیک» برسد.

نقد هایی که تا به حال از «سرخوشی» شده، مثبت بوده است. نشریه گاردین آن را بهترین نمایش سال خوانده و برای تعادلی که با ملاحظه هرچه تمامتر در موارد تکان دهنده نشان داده، ستوده است.

نشریه «اسکوایِر» هم نوشته: «بله، وحشتناک و مملو از شهوترانی است، اما تنها برای آن که تکان دهنده باشد، تکان دهنده نیست.»

«سریال «سرخوشی» (یوفوریا) به نسلی می پردازد که در دوره سِلفی های برهنه، اپلیکیشن های دوستیابی و آزادی دستیابی به پورنوگرافی بزرگ شده اند. هدف فیلم، تلاش برای درک «نسل زِد» ( نسل جوان زیر بیست سال) و نشان دادن تجربه تین ایجر بودن در سال ۲۰۱۹ است و درعین حال بزرگتر ها را به خاطر ایجاد یک دنیای پر هرج و مرج و رها کردن بچه هایشان در آن برای دفاع از خودشان، مسئول می شناسد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی