«دمی مور» و همسر سابقش با هم قرنطینه شدند

دمی مور و ویلیس بعد از جدایی در سال ۲۰۰۰ رابطه دوستانه خود را حفظ کردند

بروس ویلیس و دمی مور  سال ۲۰۰۰ از هم جدا شدند- Evan Agostini/Getty Images

دختران بروس ویلیس و دمی مور از انتخاب والدین مطلقه خود برای قرنطینه شدن با هم در طول شیوع ویروس کرونا، سخن گفتند.

عکسی از این زوج سابق که لباس خواب‌هایی یکدست پوشیده‌اند، در ماه آوریل دست به دست چرخید و این سوال را در ذهن هواداران ایجاد کرد که چرا بروس ویلیس تصمیم گرفته است دوران قرنطینه را با خانم مور سپری کند و نه با همسر فعلی‌اش، اما همینگ ویلیس، که ۱۱ سال است با هم زندگی می‌کنند و دو فرزند خردسال دارند. 

با این وجود، اسکاوت ویلیس، دختر ۲۸ ساله او، به این سوالات پاسخ داد و در پادکست دوپی توضیح داد که خانواده دوم پدرش قرار بود در آیداهو به آنها بپیوندند، اما حادثه‌ای در لوس آنجلس باعث سرگردانی و سفر نکردن آنها شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «مادرخوانده من قرار بود با دو خواهرخوانده کوچکم اینجا پیش ما بیایند. اما خواهر کوچکم که از قرار معلوم تا به حال درباره سوزن‌های سرنگ چیزی نشنیده، سرنگی در خیابان پیدا می‌کند و سعی می‌کند آن را در کفشش فرو کند که به پایش وارد می‌شود. بنابراین مادرخوانده‌ام مجبور شد در لوس آنجلس بماند تا نتایج آزمایش‌های او را بعد از رجوع به دکتر بگیرد. پدرم قبل‌تر اینجا پیش ما آمده بود، اما بعدتر وضعیت مسافرت و عبور و مرور هم به هم ریخت و مادرخوانده‌ام مجبور شد با خواهرخواندگانم در لوس آنجلس بماند.»

با این وجود، خانم ویلیس اعتراف کرد از سپری کردن این زمان با هر دو والدین و دو خواهرش لذت می‌برد و گفت: «واقعا موهبتی الهی است که می‌توانم در این دوران با آنها وقتم را سپری کنم. خیلی قدردان این فرصت هستم که کنار خانواده‌ام قرار دارم.»

خانم مور و آقای ویلیس بعد از جدایی در سال ۲۰۰۰ بعد از ۱۳ سال زندگی مشترک، رابطه دوستانه خوبی را با هم ادامه دادند. آقای ویلیس در سال ۲۰۰۹ دوباره ازدواج کرد.

© The Independent

بیشتر از زندگی