داستان مبارزه دمی‌مور با اعتیاد

دختران بازیگر فیلم «روح»: انگار خورشید می‌رفت و هیولا می‌آمد

رامر ویلیس، تلولا ویلیس و اسکاوت ویلیس در جشن معرفی کتاب مادرشان در لس آنجلس، ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۹- Stefanie Keenan/Getty Images

در روز پنجشنبه، پیش‌نمایشی از برنامه جیدا پینکت اسمیت در فیسبوک با عنوان «گفت‌وگو پیرامون میز قرمز» در این رسانه اجتماعی منتشر شد.

در این قسمت از برنامه که روز دوشنبه پخش خواهد شد، دمی مور حضور دارد که کنار دو دخترش، رومر و تلولا ویلیس، درباره اعتیاد خود به مواد مخدر و الکل در گذشته صحبت می‌کند.

اسکوت، دختر سوم خانم مور از بروس ویلیس، همسر سابق وی، در پیش‌نمایش این برنامه دیده نمی‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این بازیگر ۵۶ ساله اخیرا چالش خود را با اعتیاد در زندگی‌نامه جدیدش با عنوان «پشت و رو» مستند کرده است که به مصرف مواد مخدر او در دهه بیست زندگی‌اش و پیش از رفتن به مرکز ترک اعتیاد، می‌پردازد.

بازیگر فیلم «روح» توانست برای حدود ۲۰ سال پاک بماند، اما بعد از جدایی از همسر سومش، اشتون کوچر، در سال ۲۰۱۲، دوباره لغزید و به الکل و وایکودین روی آورد. 

در این ویدیوی کوتاه، تلولاه درباره واکنش خانواده نسبت به لغزش مادر حرف می‌زند و می‌گوید که آن قضیه چقدر باعث جنگ و دعوا میان آنها شده بود.

تلولا گفت: «انگار خورشید غروب می‌کرد و هیولایی بیرون می‌آمد.»

او ادامه داد: «به یاد دارم که چقدر در سراسر بدنم دچار اضطراب می‌شدم وقتی می‌دیدم که چشمانش بیشتر از حد معمول بسته می‌شد، طرز حرف زدنش عوض می‌شد، یا بیش از وقتی که هوشیار بود با من مهربانی می‌کرد.»

رومر به نشانه توافق نظر با خواهرش سری تکان می‌دهد و تلولا در ادامه، رفتار مادرش در آن زمان را «ناهنجار» توصیف می‌کند.

تلولا افزود، اغلب اوقات هنگامی که دمی مور را مست می‌دید، از دست او ناراحت می‌شد و خودش را در موقعیتی می‌یافت که «مانند یک کودک» مادرش را نصیحت می‌کند.

دختر ۲۵ ساله خانم مور، ادامه داد: «این همان مادری نبود که با او بزرگ شده بودیم.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Demi Moore (@demimoore) on

این بازیگر هالیوود، در کتاب خاطراتش همچنین اختلال اشتهای خود و وسواس به ورزش کردن را به یاد می‌آورد که باعث بیماری وی شده بود.

خانم مور گفت، این مشکل درست کمی بعد از زایمان فرزند سومش و هنگام تمرین برای ایفای نقش یک وکیل نیروی دریایی ایالات متحده در فیلم «چند مرد خوب» رخ داد.

 خانم مور در آن کتاب می‌نویسد: «فکر می‌کردم نمی‌توانم از ورزش کردن دست بردارم.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by tallulah (@buuski) on

«وظیفه من این بود که طی دو ماه، برای پوشیدن یونیفورم شسته رفته ارتشی، در فیلم چند مرد خوب آماده شوم. به تناسب اندام دست یافتن برای این فیلم، باعث وسواس من به ورزش کردن شد و طی ۵ سال بعد، تمام وقت خود را صرف آن کردم. هیچ وقت جرات متوقف کردنش را نداشتم.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rumer Willis (@rumerwillis) on   

حتی وقتی که دکترهایش به او گفتند که در شیر سینه‌اش چربی کافی برای تغذیه مناسب دخترش تولید نمی‌شود، خانم مور نتوانست از ورزش کردن دست بردارد.

این بازیگر افزود، وسواس شدید به ورزش کردن، یک روز وقتی «زیر دوش حمام به خود» آمد، تمام شد.

او نوشت: «فهمیدم که فقط باید در اندازه طبیعی خود باشم.»

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

© The Independent

بیشتر از زندگی