میشل اوباما با انتشار عکسی قدیمی دانش‌آموزان را به رأی دادن تشویق کرد

آغازگران چالش جشن پایان سال، مؤسسه «اگر همه رأی دهیم» و شبکه ام‌تی‌وی بوده‌اند

میشل اوباما بانوی اول پیشین ایالات متحده دانش آموزان و آموزگاران را به رای دادن تشویق می‌کند- Joe Raedle/Getty Images/AFP
 

میشل اوباما عکسی خاطره‌انگیز را از شب جشن پایان سال ۱۹۸۲ منتشر کرده است تا دانش‌آموزان آمریکایی را به رأی دادن تشویق کند.

بانوی اول پیشین ایالات متحده این عکس را در توییتر و اینستاگرامش منتشر کرد. در این عکس او روی صندلی حصیری نشسته و دوست‌پسرش دیوید آپ‌چرچ کنارش ایستاده است.

اوباما زیر عکس نوشت: «یاد شب جشن پایان سال ۱۹۸۲ و این پیراهن ساتن صورتی خال‌خالی به خیر.»

این زن ۵۶ ساله در ادامه توضیح داد که برای شرکت در «#چالش جشن پایان سال» عکس مراسم رقصش را منتشر کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آغازگران چالش جشن پایان سال، مؤسسه «اگر همه رأی دهیم» و شبکه ام‌تی‌وی بوده‌اند و هدف از به راه انداختن آن، افزایش تعداد جوانان رأی‌دهنده است.

میشل اوباما نوشت: «اگر دانش‌آموز یا آموزگار هستید، همراه با مؤسسه «اگر همه رأی دهیم» و شبکه ام‌تی‌وی به #چالش جشن پایان سال بپیوندید و به ما بگویید در مدرسه شما برای ثبت‌‌ نام دانش‌آموزانی که رأی می‌دهند چه تهمیداتی اندیشیده‌اند. بدین ترتیب جشن پایان سال مدرسه‌تان مجانی برگزار می‌شود!»

افراد بسیاری نظرشان را زیر عکس جشن پایان سال این نویسنده که کتابش پرفروش‌ترین کتاب سال شد، نوشته‌اند. یکی از کاربران در اینستاگرام عکس را «ممتاز» توصیف کرده است.

یکی نوشت: «من که همین الآن هم حاضرم اینطوری تیپ بزنم.»

یکی دیگر نوشت:‌ «تو ملکه‌ای!! همه عمر ملکه بوده‌ای!!»

در تارنمای چالش جشن پایان سال آمده است این پویش با حمایت بسیاری از نام‌های تجاری مانند «رنت د ران‌وی» به راه افتاده است.

در توضیح این مطلب آمده است که هدف از این طرح ابتکاری «معرفی و تشویق ۲۰ دبیرستان از سراسر کشور است که برای ثبت نام رأی‌دهندگان تمهیداتی خلاقانه و مؤثر اندیشیده‌ باشند.»

«به برندگان در این رقابت تا ۵ هزار دلار (۳۸۳۷ پوند) جایزه تعلق می‌گیرد تا در پایان سال، جشنی رؤیایی در مدرسه‌شان برگزار کنند.»

در ماه ژانویه اوباما فهرست موسیقی‌های محبوبش را برای ورزش کردن منتشر کرد تا در سال جدید «بیش از پیش» مردم را به ورزش کردن تشویق کند.

در این فهرست ترانه‌هایی از هنرمندانی مانند لیزو، چایلدیش گامبینو، کاردی بی، و بیانسه وجود داشت.

© The Independent

بیشتر از زندگی