راه‌اندازی پرواز جدید از مبدا فرودگاه ابوظبی به مقصد شهرستان لار در ایران

شبکه هواپیمایی ایرعربیا ابوظبی با راه‌اندازی مسیر پروازی جدید خطوط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد

ایرعربیا ابوظبی، ناوگانی متشکل از ۱۰ هواپیمای ایرباس را اداره می کند-airarabia

شبکه هواپیمایی ایرعربیا ابوظبی از راه‌اندازی یک مسیر پروازی جدید از ابوظبی به مقصد شهرستان لار در ایران خبر داد.

پروازهای مستقیم جدید از مبدا ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی و مقصد شهرستان لار در استان فارس ایران، از ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) آغاز می‌شود.

به گزارش این شرکت هواپیمایی، مسیر پروازی جدید با سه پرواز در هفته و در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه راه‌اندازی می‌شود.

پرواز رفت از مبدا فرودگاه ابوظبی ساعت ۱۰:۱۰ صبح به وقت محلی انجام می‌شود. پرواز برگشت نیز ساعت ۱۱:۲۵ به وقت محلی از فرودگاه لار حرکت می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شبکه بین‌المللی شرکت هواپیمایی ایرعربیا ابوظبی با افزایش یک مسیر پروازی جدید در خطوط هوایی بین‌المللی گسترش می‌یابد. این شرکت هواپیمایی اکنون به مقصد بیش از ۳۰ شهر در نقاط مختلف، از‌جمله تاشکند، اسکندریه، قاهره، خارطوم، کلکته، مسقط، ترابزون، تفلیس، استانبول، بمبئی، احمدآباد، بحرین، بیروت، عمان، بغداد، باکو، کویت، تهران و مسکو، پروازهای مستقیم دارد.

شرکت هواپیمایی ایرعربیا ابوظبی در ماه مارس نیز یک مسیر پروازی جدید از مبدا فرودگاه بین‌المللی ابوظبی به مقصد فرودگاه بین‌المللی ملکه علیا در اردن راه‌اندازی کرد. این پروازها نیز سه بار در هفته انجام می‌شوند.

ایرعربیا ابوظبی ناوگانی متشکل از ۱۰ هواپیمای ایرباس را اداره می‌کند که از جدیدترین و پرفروش‌ترین هواپیمای تک راهرو در جهان به شمار می‌روند.

بیشتر از جهان