پاملا اندرسون، نخستین قربانی مشهور انتشار «فیلم خصوصی» در اینترنت

مستند «پاملا، یک داستان عاشقانه» ۳۱ ژانویه از نتفلیکس پخش خواهد شد

کارگردان مستند تاکید می‌کند که فیلم خصوصی پخش‌شده را «نوار دزدیده‌شده» بنامد و نه «نوار سکس»- Matt Winkelmeyer/ Getty Images via AFP

بیست‌وشش سال قبل، انتشار فیلمی خصوصی از زندگی پاملا اندرسون و همسرش، زندگی او را به‌عنوان یک ستاره سکسی و مشهور سینما و تلویزیون برای همیشه تغییر داد. پس از سال‌ها، اندرسون تصمیم گرفته است همه چیز را درباره این ماجرا در مستند «پاملا، یک داستان عاشقانه» (Pamela, a love story)  که ۳۱ ژانویه منتشر می‌شود، از زبان خودش برای مخاطبان تعریف کند، ماجرایی که اولین نقض جدی حریم خصوصی و انتشار فیلم رابطه جنسی در رسانه نوظهوری به نام اینترنت بود.

این اولین‌بار نیست که ماجرای انتشار فیلم خصوصی اندرسون سوژه داستانی می‌شود. شبکه هولو سریال تلویزیونی «پم و تامی» را امسال نمایش داد، سریالی که دردناک‌ترین فصل زندگی حرفه‌ای پاملا اندرسون را به تصویر می‌کشید، اما نام او به شکل قابل‌ توجهی در تولید غایب بود.

اندرسون در مورد سریال «پم و تامی» اظهار نظری نکرد، اما این‌طور که به نظر می‌‌رسد، او احساسات خود درباره نوار دزدیده‌شده، ازدواج‌ها و تصاویر رسانه‌ای غلطی که از او نشان داده شده است را در مستندی به کارگردانی نامزد جایزه امی، رایان وایت، بیان می‌کند.

این مستند سفر اندرسون جوان از یک شهر کوچک کانادایی تا تبدیل‌شدن او به نماد پلی‌بوی (مجله‌ای با مدل‌های جذاب جنسی) تا دهه ۹۰ و ورودش به برادوی (تئاتر سطح بالای نیویورک) را روایت می‌کند، البته به‌علاوه همه ماجراهای عاشقانه‌هایی که در این بین وجود داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اندرسون یکی از نخستین چهره‌های مشهوری بود که قربانی پخش فیلم‌ها و تصاویر بسیار خصوصی از زندگی عاشقانه‌اش شد.

اندرسون همچنین چندین دهه فیلم‌ها و آلبوم‌های خانوادگی خود را در اختیار فیلم‌ساز قرار داده است، همه چیز از زندگی عاشقانه و حرفه‌ای تا بزرگ‌شدن فرزندانش.

وایت، کارگردان این مستند، با اشاره به رابطه اندرسون و لی گفت: «ما همیشه بسیار مراقبیم که آن را «نوار دزدیده‌شده» بنامیم و نه «نوار سکس»».

وایت می‌گوید که پسران پاملا، براندون، ۲۶ ساله، و دیلن، ۲۴ ساله، او را متقاعد کردند که «داستانش را با شرایط خودش تعریف کند. آن‌ها مادرشان را می‌پرستند و واقعا متنفرند که ببینند داستان او را افراد دیگر به‌گونه‌ای تعریف می‌کنند که آن‌ها احساس نمی‌کنند مطابق با شخصیت واقعی او است. پاملا ذاتا فردی فوق‌العاده باز و صادق است. شاید به همین دلیل است که پاملا در زندگی‌اش بسیار آسیب دیده، اما من همچنین فکر می‌کنم این چیزی است که در او بسیار دوست‌داشتنی و مسری است».

این مستند همزمان با انتشار کتاب خاطرات اندرسون، نوشته هارپر کالینز و با نام «عشق، پاملا»، در ۳۱ ژانویه از نتفلیکس پخش خواهد شد.

بیشتر از زندگی