شاهزاده هری و خانواده‌اش برای شرکت در جشن سالگرد سلطنت وارد بریتانیا شدند

این زوج به دلیل موقعیت غیر‌سلطنتی‌شان، در جشن چهار روزه جوبیلی پلاتینیوم در صندلی‌های ردیف عقب خواهند نشست

دوک و دوشس ساسکس با یک پرواز خصوصی در فرودگاه لندن به زمین نشستند - Combo/AFP

شاهزاده هری و مکان مارکل برای شرکت در جشن‌های هفتادمین سالگرد تاج‌گذاری ملکه الیزابت وارد بریتانیا شدند. شاهزاده هری، مگان مارکل و دو فرزندشان روز چهارشنبه، اول ژوئن، یک روز پیش از آغاز جشن‌های «جوبیلی پلاتینیوم» ملکه الیزابت دوم، به بریتانیا رفتند.

دوک و دوشس ساسکس با یک پرواز خصوصی در فرودگاه لندن به همراه فرزندان کوچکشان و گروه کوچکی از کارکنان خود به زمین نشستند. ملکه یک خودرو مخصوص و نیروهای امنیتی خود را برای بردن آن‌ها به کاخ به فرودگاه فرستاد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

انتظار می‌رود ملکه الیزابت دوم برای اولین بار لی‌لی‌بت را در اولین جشن تولد این دختر کوچک که در چهارم ژوئن خواهد بود ملاقات کند.

سخنگوی این زوج به رسانه‌ها گفت: «شاهزاده هری و مگان، دوک و دوشس ساسکس، هیجان‌زده و مفتخر هستند که در ژوئن امسال با فرزندانشان در جشن ملکه شرکت می‌کنند.»

هر چند به دلیل موقعیت غیر‌سلطنتی‌شان، این زوج برای رویدادهای مهم در جشن چهار روزه جوبیلی پلاتینیوم که از دوم ژوئن آغاز می‌شود، در صندلی‌های ردیف عقب خواهند نشست.

این زوج و فرزندانشان به ملکه، شاهزاده چارلز، شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون و سایر اعضای شاغل خانواده سلطنتی برای حضور رسمی و عکس‌برداری در بالکن کاخ باکینگهام نخواهند پیوست.

در بیانیه کاخ دراین‌باره آمده است: «پس از بررسی دقیق ملکه تصمیم گرفته است که رسم ظاهر شدن در بالکن کاخ در زمان رژه رنگ‌ها در سال جاری در روز پنجشنبه، ۲ ژوئن، به اعلیحضرت و آن دسته از اعضای خانواده سلطنتی که در حال حاضر وظایف عمومی رسمی را از جانب ملکه انجام می‌دهند محدود شود.»

به‌این‌ترتیب شاهزاده اندرو که به دلیل رسوایی تعرض جنسی از وظایف عمومی خود اخراج شده، برای روز بزرگ در بالکن حضور نخواهد داشت.

اما سفر ساسکس‌ها به بریتانیا می‌تواند به این معنا باشد که برادر هری، شاهزاده ویلیام و همچنین کیت میدلتون و سه فرزندشان - شاهزاده جورج ۸ ساله، شاهدخت شارلوت ۷ ساله و شاهزاده لوئیس ۴ ساله - می‌توانند در نهایت با لی‌لی‌بت کوچک ملاقات کنند.

هر چند گزارش شده که زمانی که ملکه لی‌لی‌بت را ملاقات می‌کند، ویلیام و خانواده‌اش در رویداد دیگری صدها کیلومتر دورتر حاضر خواهند بود.

هری و مارکل تنها چند بار بدون فرزندانشان به بریتانیا بازگشته‌اند. این زوج بر این باورند که دولت بریتانیا پس از استعفای آن‌ها از وظایف سلطنتی امنیت کافی برای آن‌ها فراهم نمی‌کند.

بیشتر از زندگی