منع مدونا از به اشتراک‌گذاری ویدیو زنده در اینستاگرام

«هرگز در زندگی‌ام این همه لباس با هم نپوشیده بوده‌ام!»

دلیل مسدودسازی مدونا می‌تواند اثر ان‌اف‌تی او با عنوان «مادر آفرینش» باشد - Instagram/madonna

روز جمعه، مدونا، ملکه پاپ قصد داشت ویدیو زنده‌ای (لایو) را از خود با بیش از ۱۸ میلیون مخاطب اینستاگرامی به اشتراک بگذارد که متوجه شد اینستاگرام او را از داشتن ویدیو زنده منع و او را مسدود کرده است.

در ویدیویی که این خواننده، بازیگر و ترانه‌سرای مشهور آمریکایی در صفحه اینستاگرامش پست کرد، او را به همراه دوستش می‌بینیم که با سردرگمی در حال تلاش برای آغاز ویدیو زنده است اما موفق نمی‌شود و بعد از دیدن پیام خطا، به‌شوخی می‌گوید: «من که هرگز این همه لباس در زندگی‌ام نپوشیده‌ام!»

نکته جالب ماجرا هم همین‌جا بود که دلیل سانسور این رسانه اجتماعی نامشخص بود و حتی مدونا بیش از هر وقت دیگری لباس‌های پوشیده به تن داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این هنرمند ۶۳ ساله که از زمانی که بسیار جوان بوده تاکنون همیشه پرکار و البته سرکش و جنجالی بوده است، تاپی از نشان تجاری مارین‌سر به تن داشت که آن را زیر پیراهن آستین‌حلقه‌ای قرمزی پوشیده و پاهایش را نیز با شلوارک قرمز و جوراب‌های تور بلند پوشانده بود.

با همه این‌ها باز هم اینستاگرام به او اجازه داشتن ویدیو زنده نداده بود.

در ادامه مدونا با دوست و همکارش، سیکیک، خواننده کانادایی، تماس گرفت و ویدیو این تماس را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. در این ویدیو مدونا می‌گفت که بعد از آن‌که فهمیده این رسانه اجتماعی او را از به‌اشتراک‌گذاری ویدیوی زنده با مخاطبان منع کرده، زبانش بند آمده است:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Madonna (@madonna)

«ما فقط سعی داشتیم ویدیو زنده داشته باشیم و اینستاگرام مرا مسدود کرد. خیلی هم در مورد دلیل آن مرموز عمل کردند، من نمی‌دانم چرا و آن‌ها هم دلیلی (برای این‌کار) نمی‌آورند. انگار که نوعی بوروکراسی رایانه‌ای اتفاق افتاده باشد. تازه من اخیرا هیچ کار خاصی نکرده‌ام. هیچ حرکت احمقانه‌ای نکرده‌ام؛ دست کم نه در این یک هفته اخیر.»

البته ممکن است خود مدونا آن‌قدر سرش شلوغ برنامه‌های متنوعش باشد که به یاد نیاورد و گیج شود، ولی ما می‌دانیم که دلیل این مسدودسازی می‌تواند اثر ان‌اف‌تی او با عنوان «مادر آفرینش» باشد که همین ۱۰ روز پیش آن را در اینستاگرامش منتشر کرد. این موزیک‌ویدیو تصویر نمای نزدیک از واژن مدونا را نشان می‌داد در حال به دنیا آوردن انواع حشرات. ویدیویی جنجال‌برانگیز که خود او در ادامه از ساخت آن دفاع کرده بود.

بیشتر از زندگی