سازمان منطقه آزاد اروند: کارمندان حق صحبت با مدیران را ندارند

بخشنامه ممنوعیت صحبت کارمندان با مدیران منطقه آزاد اروند تایید شد

روابط عمومی منطقه آزاد اروند: کسی‌که در راهرو از مدیران و معاونان سوال می‌پرسد به نوعی مزاحم این عزیزان می‌شود-Photo: Rokna

روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی تصویر بخشنامه‌ای از سازمان منطقه آزاد اروند منتشر شد که بر اساس آن کارمندان اجازه صحبت و طرح هر موضوع اداری یا شخصی را با مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند، در اماکن عمومی این سازمان ندارند.

بر اساس این بخشنامه با کارکنانی که از این بخشنامه پیروی نکنند «مطابق آیین‌نامه انضباطی» برخورد خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت دیده‌بان ایران روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تایید بخشنامه این سازمان مبنی بر عدم صحبت پرسنل با مدیران و معاونین در اماکن عمومی گفت: «این بخشنامه یک دستورالعمل داخلی است. کسی‌که در راهرو از مدیران و معاونان سوال می‌پرسد به نوعی مزاحم این عزیزان می‌شود. این در حالی است که در دفتر مدیران همیشه به روی همه باز است و اگر پرسنل سوالی دارد می تواند به دفتر مدیر مربوطه مراجعه کند.»

روابط عمومی منطقه آزاد اروند در رابطه با اینکه به چه علت چنین بخشنامه‌ای را صادر کرده‌اند گفت: «علت صدور چنین بخشنامه‌ای این بود که اخیراً فردی برای ارائه درخواست استخدام به سازمان آمده بود و در راهرو از مدیر سازمان در این رابطه سوال پرسیده بود که این کار او اصلاً درست نبود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم این دستورالعمل را برای جلوگیری از وقوع چنین رفتاری ابلاغ کنیم.»

روابط عمومی با ذکر این که دستور صدور این بخشنامه از سوی معاون این سازمان صورت گرفته توضیح داد: «معاونت سازمان طی بخشنامه‌ای دستور داد که هیچکدام از پرسنل حق سوال پرسیدن از مدیران را ندارند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مدیرعامل منطقه آزاد اروند محمدرضا اسکندری، وزیر جهاد کشاورزی دولت اول محمود احمدی نژاد است. مدیرعامل سابق این سازمان به‌دلیل تخلفات مالی بازداشت شد و انتصاب آقای اسکندری هم ماه‌ها طول کشید.

اسکندری هفته گذشته خبر از درخواست ۱۵ هزار میلیارد تومانی برای جبران کاستی‌ها در آبادان و خرمشهر داده و گفته بود: «برای تأمین حداقل‌ها و جبران کاستی‌های موجود در آبادان و خرمشهر ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل منابع دولتی نیاز است که در سفر اخیر معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری قول مساعد جهت طرح این درخواست در نشست سران قوا اخذ شد.»

منطقه آزاد اروند یکی از مناطقی‌ست که صادرات و واردات زیادی از طریق آن منطقه انجام می‌شود. هفته پیش نیز نماینده آبادان در مجلس خبر داده بود که «برخی عوامل در منطقه آزاد اروند حدود ۱۲۰ خودرو خارجی در کشور پخش کرده‌اند و هزینه‌های غیرضروری در این منطقه انجام شده است.»

منطقه آزاد اروند در شمال غربی خلیج فارس قرار دارد و شامل شهرهای آبادان ،خرمشهر و مینوشهر می‌شود که در محل تلاقی دو رود خانه اروندرود و کارون واقع شده است. این منطقه همجوار کشورهای عراق و کویت است.