ریانا در لباس شب سیاه و سفید طرح ژیوانشی درخشید

برای پنجمین مراسم دایاموند بال

Dave Kotinsky / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

عواید حاصل از دایاموند بال به سازمان کلارا لیونل، خیریه بنا نهاده شده به دست ریانا می‌رود.

در شامگاه پنج‌شنبه جمعی از ستارگان و هنرمندان مشهور به ریانا در پنجمین مراسم دایاموند بال (Diamond Ball) پیوستند.

عواید این مراسم که در عصر پنج‌شنبه در ساختمان سیریانی وال استریت در شهر نیویورک برگزار شد، به سازمان کلارا لیونل می‌رود، سازمان خیریه‌ای که توسط ریانا در سال ۲۰۱۲ احداث شد تا به افراد فقیر در سراسر دنیا کمک کند.

ریانا با لباس خود روی فرش قرمز و ژست گرفتن برای عکاس‌ها، ستاره بی‌چون‌وچرای این مراسم بود. او لباس شبی مخمل مشکی با یقه‌اسکی و دامن دنباله‌دار لاله‌ای شکل و پری‌دریایی‌وار سفید به طراحی ژیوانشی (Givenchy ) به تن داشت. این خواننده لباس خود را با کفش پاشنه‌دار سفید ساخته فنتی تکمیل کرده، موهایش را به حالتی رها در بالای سر جمع کرده و ماتیکی پاییزی رنگ به لب کشیده بود.

سث مایرز، طنزپرداز و مجری تلویزیون، مجری مراسم دایاموند بال بود که اجراهایی زنده از ریانا، دی‌جی خالد و فارل ویلیامز داشت. ریانا و فارل با هم به روی سن رفتند تا آهنگ «لیمو» (Lemon) از آلبوم اخیر گروه راک «نرد» (N.E.R.D) در سال ۲۰۱۷ به نام «هیچ‌کس واقعا نمی‌میرد» (No One Ever Really Dies) را اجرا کنند.

دیگر ستارگان حاضر در مراسم دایاموند بال شامل کاردی بی رپر، نورمانی خواننده، و کارلی کلاس مدل بودند. کاردی بی شکل و شمایلی شهزاده‌وار را برای مراسم انتخاب کرد و لباس شبی صورتی‌رنگ به طراحی جورجز هوبیکا (Georges Hobeika) را به تن کرده بود. لباس این خواننده و بازیگر از مجموعه «لباس برازنده» پاییز ۲۰۱۹ این طراح مد بود. 

در همین حال، نورمانی لباسی نامتقارن و نقره‌ای‌، شبیه لباسی از آینده، طراحی ژاتون کوچر (J'Aton Couture) به تن داشت. این خواننده در ماه اوت کلیپ موزیکی آخرین آهنگ خود به نام «انگیزه» (Motivation) را منتشر کرد که طی آن به بسیاری از لحظات مد فرهنگ پاپ و هنرمندان دیگری نظیر بیانسه و جنیفر لوپز ادای احترام کرده است.

کارلی کلاس در این مراسم با یک لباس برازنده طراحی دیور (Dior) شرکت کرد که متعلق به مجموعه پاییز/زمستان ۲۰۱۹ این شرکت طراح مد فرانسوی بود. پیشتر در سال جاری میلادی، این مدل توضیح داد که چرا تصمیم گرفته است به همکاری خود به عنوان مدل برای ویکتوریاز سیکرت خاتمه دهد. این مدل ۲۷ ساله گفت احساس نمی‌کرد آن شرکت «تصویری که واقعا بازتاب شخصیت وی» باشد را به نمایش می‌گذاشت، و پیام آنها «پیامی نبود که او می‌خواهد به دختران جوان سراسر جهان درباره معنای زیبایی منتقل کند». 

در آغاز هفته جاری، ریانا همچنین مدل‌های جدید لباس زیر زنانه «سویج اکس فنتی» (Savage X Fenty) بسیار پرطرفدار خود را برای سال دوم در هفته مد نیویورک به نمایش گذاشت. این مراسم قرار است به طور انحصاری از آمازون پرایم ویدیو در ۲۰۰ کشور و منطقه در دنیا در روز جمعه ۲۰ سپتامبر پخش شود. 

ریانا آغازگر این مراسم بود و با لباس سراسر مشکی خود به روی صحنه رفت. در این مراسم ستارگانی نظیر هالسی و دی‌جی خالد به هنرنمایی پرداختند. 

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از زندگی