برد سخت میلان مقابل بولونیای ۹ نفره

لیائو، بازیکن ۲۱ ساله پرتغالی تیم میلان، گل اول را روی پاس زلاتان در دقیقه ۱۶ وارد دروازه بولونیا کرد

خبر خوش برای میلانی‌ها بازگشت زلاتان پس از یک مصدومیت نسبتا طولانی به ترکیب تیم بود - Marco BERTORELLO / AFP

رقابت‌های سری آ ایتالیا هفته نهم خود را با دیدار تیم‌های بولونیا و میلان آغاز کرد.

تیم میلان که در این فصل از رقابت‌های سری آ نتایج بسیار خوبی گرفت و تا اینجای کار به همراه ناپولی تیم‌های بدون شکست در رقابت‌ها هستند مهمان شاگردان سینیشا میهایلوویچ بود.

خبر خوش برای میلانی‌ها بازگشت زلاتان پس از یک مصدومیت نسبتا طولانی به ترکیب تیم بود. میلان در نیمه نخست، بازی زیبا و تهاجمی را به نمایش گذاشت و پاداش بازی خوب آن‌ها دو گل بود.

لیائو، بازیکن ۲۱ ساله پرتغالی تیم میلان، گل اول را روی پاس زلاتان در دقیقه ۱۶ وارد دروازه بولونیا کرد. در دقیقه ۲۰ مسابقه تیم میزبان خیلی زود بازیکن خود را اخراج شده دید و همین موضوع سبب شد تا میلانی‌ها راحت‌تر و با یک بازیکن بیشتر بازی را دنبال کنند.

گل زیبای کالابریا در دقیقه ۳۵ مسابقه باعث شد تا میلان دو بر صفر پیش بیفتد و به نظر می‌رسید عملا کار بولونیا با توجه به ۱۰ نفره شدن تمام شده است و در نیمه دوم کار آن‌ها سخت‌تر نیز خواهد شد. با وجود این نیمه دوم بازی کاملا متفاوت بود و تدابیر میهایلوویچ که خودش سابقه مربیگری همین تیم میلان را در سال‌های دور در کارنامه دارد، به کار بولونیا آمد و آن‌ها موفق شدند در عرض ۳ دقیقه ۲ گل خورده را جبران کنند و بازی را به تساوی بکشند.

گل اول بولونیا در دقیقه ۴۹ توسط زلاتان به اشتباه وارد دروازه میلان شد. سه دقیقه پس از این گل، در دقیقه ۵۲ مسابقه آن‌ها موفق شدند گل دوم را توسط موسی بارو به ثمر برسانند تا اندوخته‌های روسونری از دست برود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این مسابقه عجیب تمام‌شدنی نبود، چراکه اخراج سوریانو، کاپیتان تیم بولونیا، در دقیقه ۵۸ مسابقه کار تیم میزبان را از قبل دشوار‌تر کرد. تکل خشن کاپیتان بولونیا ابتدا از چشم داور پنهان ماند اما پس از بازبینی دوباره توسط داور ویدیویی کارت قرمز گرفت.

فشارهای تیم میلان پس از ۹ نفره شدن بولونیا ادامه پیدا کرد و تا این‌که میلانی‌ها موفق شدند در دقایق ۸۴ و ۹۰ بازی به ترتیب توسط بن ناصر و زلاتان دو گل دیگر به ثمر برسانند و از این بازی سخت و دشوار با پیروزی ۴ بر ۲ به خانه بازگردنند.

میلان با این پیروزی کماکان رکورد بدون شکست خود در این فصل از رقابت‌ها را حفظ کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به ناپولی با ۲۵ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

پیولی نیز پس از پایان بازی گفت: «باید بگویم در این مسابقه کمی خوش‌اقبال بودیم که بازی در نهایت با پیروزی ما همراه بود. نیمه اول خوبی داشتیم و بازیکنانم گمان کردند که با ۱۰ نفره شدن حریف کار آسان‌تر خواهد شد.

همین طرز تفکر باعث شد تا روند بازی تغییر کند و دو گل دریافت کنیم اما خوش‌شانس بودیم که بازیکن دیگری از آن‌ها اخراج شد و با تهاجمی کردن تیم موفق شدیم پیروز مسابقه باشیم. این مسابقه برای ما یک درس بزرگ بود و خوشحالیم که پس از مسابقات سنگین لیگ قهرمانان در اینجا پیروز شدیم.»

تیم فوتبال میلان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در سخت‌ترین گروه این مسابقات به همراه تیم‌های پورتو، لیورپول و اتلتیکو مادرید قرار دارد و برخلاف رقابت‌های سری آ نمایش ضعیفی از خود در مسابقات لیگ قهرمانان ارايه کرده است. میلان در هر سه مسابقه ابتدایی خود در این رقابت‌ها شکست خورده است و در انتهای جدول قرار دارد.  

بیشتر از فوتبال