تمدید قرارداد راموس و بحرانهای جدید برای رئال مادرید

سرخیو راموس با باشگاه مادرید تا تابستان ۲۰۲۱ قرارداد دارد و تیم‌های بزرگی همچون پی اس جی و منچستر سیتی به دنبال او هستند

طبق اخبار منشر شده، باشگاه رئال مادرید قراردادی مشابه با قرار داد فعلی به راموس پیشنهاد کرده است- JORGE GUERRERO / AFP

تیم فوتبال رئال مادرید در این فصل از رقابت‌ها نتوانست چنان که باید نتایج قابل قبولی را کسب کند و حتی زیدان، سرمربی خود را تا آستانه تهدید به اخراج می‌دید. حذف از مسابقات جام حذفی اسپانیا و باخت مقابل تیم اتلتیک بیلبائو در مرحله نیمه نهایی مسابقات سوپر کاپ اسپانیا، فشار طرفداران این تیم را روی باشگاه بیشتر کرده است. اما با تمامی این مشکلات، از دست دادن بازیکنان کلیدی نیز می‌تواند بحران‌های جدیدتری برای این باشگاه به وجود آورد. 

سرخیو راموس، کاپیتان و گلزن پرآوازه کهکشانی‌ها، به‌تازگی بابت تمدید قرارداد خود به باشگاه مهلت داده است تا به خواسته او، بر مبلغ قراردادش افزوده شود و قرار داد جدیدی با او به امضا برسد. حدود یک ماه پیش او در همین زمینه ملاقاتی با رئیس باشگاه فلورنتینو پرز داشت و در آن زمینه صحبت‌هایی نیز انجام شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سرخیو راموس با باشگاه مادرید تا تابستان ۲۰۲۱ قرارداد دارد و تیم‌های بزرگی همچون پی اس جی و منچستر سیتی به دنبال او هستند؛ تا جایی که تیم فوتبال پی اس جی حاضر است با رقمی بالاتر از آنچه او در رئال به دنبال آن است، با او قرارداد امضا کند. اما خبرهایی که به‌تازگی به بیرون نشر کرده است، نشان می‌دهد که گفت‌وگوها بین آنان به جایی نرسیده است و راموس از پیشنهاد پی اس جی به عنوان مهره فشار استفاده کرده است تا شاید بتواند از آن طریق به خواسته خود برسد. اما  پرز به قدرت در مذاکرات و نادیده گرفتن مطالبات بازیکنان مشهور است. او ۳ سال پیش خواسته‌های کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن خود را نادیده گرفت و آن امر منجر به جدایی رونالدو از جمع رئالی‌ها شد. 

طبق اخبار منشر شده، باشگاه رئال مادرید قراردادی مشابه با قرار داد فعلی به راموس پیشنهاد کرده است که طبق آن، ۱۲ میلیون یورو در سال دریافت خواهد کرد. سرخیو راموس معتقد است که آن قرارداد با ارزش بازیکن مطابقت ندارد و خواستار مبلغ بیشتری است. اما پرز معتقد است که خواسته‌های راموس به دلیل فشارهایی که به صندوق باشگاه وارد می‌کند، پذیرفتنی نیست و هزینه بازسازی استادیوم خانگی این تیم نیز مشکلات مالی زیادی به وجود آورده است. 

اما این تنها مشکل راموس برای ماندن در تیم رئال نیست. او تقاضای قرار دادی دو ساله را به باشگاه داده است، ولی مدیران باشگاه معتقدند که راموس ۳۴ ساله به دلیل پا به سن گذاشتن، دیگر کارایی لازم را ندارد وفقط می‌توانند با او بر سر قراردادی یک ساله به توافق برسند. طرفداران تیم رئال امیدوارند که این بحران نیز از سر بگذرد و آن‌ها بتوانند کاپیتان راموس را سال‌های طولانی و در مسیر کسب جام‌های جدید، در تیم خود داشته باشند.

بیشتر از ورزش