اطلاع‌رسانی قطره‌چکانی جنیفر لوپز درباره راه‌اندازی مجموعه محصولات آرایشی

«می‌خواهم محصولاتم همه چیزهایی را که یاد گرفته‌ام و همه رازهایم را در خود داشته باشد»

هرچند این نخستین نشان تجاری آرایشی این بازیگر است اما او پیشتر در سال ۲۰۱۸ با نشان اینگلوت کازمتیکس همکاری داشته است - Khaled DESOUKI / AFP

جنیفر لوپز به طور خصوصی افشاء کرده که قصد دارد یک نشان تجاری لوازم زیبایی و آرایش عرضه کند.

او این خبر را اوایل هفته در حسا ب اینستاگرامش همراه با چند عکس سلفی که در آن  به غروب خورشید نگاه می‌کرد، به اشتراک گذاشت.

لوپز ۵۱ ساله زیر این تصاویر با افشای نام مجموعه لوازم آرایشی‌اش نوشت: «سانسِت گلوُ...#جی لو بیوتی به زودی به بازار می‌آید.»

هرچند جزئیات دیگری در مورد زمان و محتوای این نشان تجاری در دست نیست اما پوست درخشان و چشم‌های خمار او در این تصاویر حاکی از آن است که هم محصولات پوستی و هم آرایشی لوپز احتمالا در مرحله آزمایشی است.

این تصاویر به دنبال یک ویدیوی اینستاگرامی کوتاه از لوپز حدود سه هفته پیش به اشتراک گذاشته شده که در آن او از۱۳۰ میلیون تعقیب‌کننده‌اش پرسد: «می‌خواهید بدانید ما روی چه چیزی کار می‌کردیم؟ بگویم؟» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هرچند این نخستین نشان تجاری آرایشی این بازیگر است اما او پیشتر در سال ۲۰۱۸ با نشان اینگلوت کازمتیکس همکاری داشته است.

لوپز همچنین نخستین عطر مشهور خودش موسوم به «گلوُ» را در سال ۲۰۰۲ و پس از آن ۲۹ عطر دیگر از جمله «پرامیس» و «لیو» را به بازار عرضه کرده است. 

شاید به نظر برسد پست اینستاگرامی او (در مورد لوازم آرایش) بی‌مقدمه بوده اما او پیشتر هم فکر تولید یک نشان تجاری لوازم آرایش را مطرح کرده بود.

لوپز در سال ۲۰۱۸ به نشریه ریفاینری ۲۹ گفت: «من یک نشان تجاری محصولات پوستی تولید خواهم کرد. مدت‌هاست که روی آن کار می‌کنم زیرا نمی‌خواهم هر محصولی را عرضه کنم.

می‌خواهم همه چیزهایی را که یاد گرفته‌ام و تمام رازهایم را در خود داشته باشد و ازتباطی هم به سوزن (محصولاتی که با آمپول به پوست تزریق می‌شود) نداشته باشد.»

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی