ملانیا ترامپ به کارزار انتخاباتی همسرش بازمی‌گردد

او قرار است میزبان رویداد جمع‌آوری کمک‌های مالی برای جمهوری‌خواهان لاگ کابین باشد

ملانیا ترامپ و دونالد ترامپ‌ــ Getty Images via AFP

ملانیا ترامپ، که تاکنون غایب بزرگ کارزار انتخاباتی شوهرش بوده است، به چرخه فعالیت‌های جمهوری‌خواهان برای جمع‌آوری کمک‌های مالی بازمی‌گردد.

به گزارش پولتیکو، بانوی اول سابق آمریکا قرار است میزبان اولین رویداد سیاسی مهمش در سال جاری باشد، که یک گردهمایی جمع‌آوری کمک‌های مالی برای «جمهوری‌خواهان لاگ کابین» است و در ۲۰ آوریل در مارالاگو، محل زندگی او و دونالد ترامپ‌ در فلوریدا، برگزار می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ملانیا ترامپ همواره رابطه نزدیکی با جمهوری‌خواهان لاگ کابین داشته است، که خود را بزرگ‌ترین سازمان جمهوری‌خواه نماینده اقلیت‌های جنسی و جنسیتی محافظه‌کار و حامیانشان معرفی می‌کند. او در سال ۲۰۲۱ مهمان ویژه ضیافت شامی به میزبانی این سازمان در مارالاگو بود، که جایزه‌ای نیز به او اهدا شد. دونالد ترامپ هم در سال ۲۰۲۲ در رویدادی به میزبانی این سازمان در مارالاگو سخنرانی کرد.

رویداد پیش‌رو به‌مناسبت آغاز به کار برنامه «راه پیروزی» این سازمان است، که هدف آن جذب رای‌دهندگان در ایالت‌های چرخشی است. ایالت‌های چرخشی به ایالت‌هایی گفته می‌شود که به‌صورت مشخص پایگاه جمهوری‌خواهان یا دموکرات‌ها نیستند.

ماه گذشته، ملانیا ترامپ که همراه شوهرش در مراسم یادبود یک مامور پلیس کشته‌شده شرکت کرده بود، در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چه زمانی به کارزار انتخاباتی بازمی‌گردد، گفت: «با ماه همراه باشید.»  

بیشتر از جهان