کیت میدلتون محبوب‌ترین عضو خانواده سلطنتی است

جدیدترین نظرسنجی درباره خانواده سلطنتی بریتانیا نشان می‌دهد چارلز پس از رسیدن به سلطنت محبوب‌تر شده است

۷۲ درصد از مردم بریتانیا اظهار داشتند که نظر بسیار مثبتی نسبت به شاهزاده خانم ولز دارند-Liam McBurney / POOL / AFP

خانواده سلطنتی بریتانیا در چند سال گذشته بحران‌های زیادی را از سر گذرانده است و این نگرانی وجود داشت که با مرگ ملکه الیزابت، پسرش چارلز نتواند خلا محبوبیت او را پر کند؛ اما بر اساس نظرسنجی‌های جدید محبوبیت شاه چارلز از زمانی که پادشاه شده در بین مردم بریتانیا افزایش یافته است. همچنین ویلیام، ولیعهد و همسر او کیت محبوبیت بسیار بالایی در میان بریتانیایی‌ها دارند.

به گزارش نشریه بریتانیایی میل، نتایج این نظرسنجی که میزان محبوبیت سایر اعضای خانواده سلطنتی را هم بررسی کرده نشان می‌دهد مگان مارکل و شاهزاده هری از نظر محبوبیت و تایید اجتماعی بسیار عقب‌تر از بقیه اعضای خانواده سلطنتی هستند.

۲۴ درصد از مردم در پاسخ به این سوال که آیا دیدگاه آن‌ها نسبت به چارلز از زمان پادشاه شدن او تغییر کرده یا خیر، گفتند که نظرشان نسبت به قبل بهتر شده است. یک نظرسنجی همچنین نشان داد که ۵۸ درصد از بریتانیایی‌ها فکر می‌کنند که او پادشاه خوبی خواهد بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به طور کلی ۴۸ درصد از کشور دیدگاه مثبتی نسبت به شاه چارلز دارند، در حالی که ۳۳ درصد نظری ندارند یا مطمئن نیستند و ۱۳ درصد دیدگاه نامطلوبی نسبت به او دارند.

اکثر آن‌ها، ۵۹ درصد، از زمانی که او به سلطنت رسیده، نظر خود را در مورد او تغییر نداده‌اند، اما ۲۴ درصد گفته‌اند که اکنون او را بیشتر دوست دارند.

نظرسنجی جدید ردفیلد و ویلتون همچنین نشان داد که مگان و هری نسبت به سایر اعضای خانواده سلطنتی در بین بریتانیایی‌ها از محبوبیت کمتری برخوردارند.

بریتانیایی‌ها در پاسخ به نظرسنجی درباره مگان مارکل، ۳۷ درصد گفتند که نظرشان نسبت به او مطلوب یا بسیار نامطلوب است، در حالی که ۳۸ درصد نظر مثبت داشتند و بقیه نظری نداشتند.

هری که به تازگی اعلام کرده خاطرات جنجالی‌اش در ژانویه منتشر می‌شود، نسبت به همسرش کمی بهتر عمل کرد و محبوبیتی ۵۳ درصدی بین بریتانیایی‌ها داشت.

با این حال این زوج ساکن کالیفرنیا از شاهزاده و شاهزاده خانم ولز، ویلیام و کیت، فاصله زیادی داشتند.

شاهزاده خانم کیت بسیار محبوب بود، به طوری که ۷۲ درصد از مردم بریتانیا اظهار داشتند که نظر بسیار مثبتی نسبت به او دارند.

به همین ترتیب ۷۰ درصد از پاسخ‌دهندگان نیز گفتند که نظر مساعدی در مورد شاهزاده ویلیام دارند.

بیشتر از زندگی