بازیگران گمنام نقش شاهزاده محبوب بریتانیا و همسرش را بازی خواهند کرد

تولید فصل ششم سریال تاج اواخر سال میلادی کنونی آغاز خواهد شد

سازندگان سریال «تاج» برای ایفای نقش‌های شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون بازیگرانی تازه‌کار را برگزیدند - AFP

تهیه‌کنندگان سریال تاج بالاخره پیش از فیلمبرداری فصل ششم، بازیگران نقش شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون را انتخاب کردند.

این سریال تلویزیونی که ماجراهای تاج‌وتخت بریتانیا را به تصویر می‌کشد، بعد از جست‌وجوهای فراوان، توانست بازیگران نقش شاهزاده ویلیام و همسرش، کیت میدلتون، را پیدا کند.

سازندگان سریال تاریخی نتفلیکس به نام «تاج» (The Crown) برای ایفای نقش‌های شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون بازیگرانی تازه‌کار را برگزیدند. در این سریال موفق، دو بازیگر مختلف نقش ویلیام را به تصویر می‌کشند؛ روفوس کامپا نقش شاهزاده ۱۵ ساله را به عهده می‌گیرد و اد مک‌وی، اواخر نوجوانی و اوایل بزرگسالی او را بازی خواهد کرد. مگ بلامی هم در نقش کیت میدلتون ظاهر می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

روفوس در قسمت‌هایی از سریال حضور دارد که در آن خانواده سلطنتی با مرگ غم‌انگیز شاهدخت دایانا در سال ۱۹۹۷ کنار می‌آیند. اد مک‌وی در نقش ویلیام چهار سال بعد، هنگام اولین ملاقات او با کیت، وقتی در دانشگاه سنت‌اندروز تاریخ هنر می‌خوانند، ظاهر خواهد شد.

تولید فصل ششم سریال اواخر سال میلادی فعلی، درست قبل از انتشار فصل پنجم در نتفلیکس، آغاز خواهد شد.

گفتنی است که هیچ کدام از این سه بازیگر تاکنون در تلویزیون ظاهر نشده‌اند و همگی چهره‌هایی جدیدند که در باورپذیری نقش آن‌ها موثر است. البته سریال «تاج» پر از چهره‌های مشهور سینما و تئاتر جهان است؛ به‌خصوص ستاره‌های بریتانیایی.

فصل پنجم سریال تاج قرار است در ماه نوامبر از نتفلیکس پخش شود و در آن، ایملدا استونتون در نقش ملکه الیزابت، لسلی منویل در نقش شاهدخت مارگارت، جاناتان پرایس در نقش شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبورو، الیزابت دبیکی در نقش شاهدخت دایانا و دومینیک وست، در نقش شاهزاده ولز، حضور خواهند داشت.

بیشتر از زندگی