کلبه آدلاید؛ خانه جدید ویل و کیت کجاست؟

این خانه چهارخوابه در املاک وینزور ملکه واقع شده است

کیت و ویل می‌خواستند به وینزور نقل مکان کنند تا جورج، شارلوت و لویی «عادی‌ترین شروع ممکن» را داشته باشند - AFP

خانواده کمبریج‌ درحال اسباب‌کشی‌اند. کاخ کنزینگتون تایید کرده که دوک و دوشس کمبریج قبل از سال تحصیلی جدید از این کاخ به کلبه آدلاید در وینزور نقل مکان می‌کنند.

منابع سلطنتی گفته‌اند این جابه‌جایی برای آن است که شاهزاده جورج، شاهدخت شارلوت و شاهزاده لویی به‌دور از «تنگ ماهی کاخ کنزینگتون» یک «زندگی عادی» داشته باشند.

روز دوشنبه، این کاخ در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دوک و دوشس کمبریج امروز اعلام کرده‌اند که شاهزاده جورج، شاهدخت شارلوت و شاهزاده لویی از سپتامبر ۲۰۲۲ در مدرسه لامبروک برکشر حاضر خواهند شد.»

«دوک و دوشس کمبریج از مدرسه توماس بترسی که جورج و شارلوت به‌ترتیب از سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ تحصیلشان را در آن‌جا شروع کردند، بسیار سپاسگزارند و خوشحالند از اینکه مدرسه‌ای برای هر سه فرزند خود یافته‌اند که همان ویژگی‌ها و ارزش‌های اخلاقی مدرسه توماس را دارد.»

کلبه آدلاید کجاست؟

کلبه آدلاید در پارک خانگی وینزور، پارک خصوصی سلطنتی ۶۵۵ هکتاری واقع است که کراون استیت آن را اداره می‌کند.

این همان پارکی است که قلعه وینزور در آن قرار دارد. ملکه در ابتدای سال جاری برای همیشه از کاخ باکینگهام به وینزور نقل مکان کرد.

آیا کلبه آدلاید متعلق به ویل و کیت است؟

ملکه به شاهزاده ویلیام و کیت اجازه زندگی در کلبه چهارخوابه قرن نوزدهمی آدلاید را اعطا کرده است، زیرا این کلبه متعلق به کراون استیت است.

از آن‌جا که آن‌ها این ملک را اجاره می‌کنند، اجاره آن را به قیمت روز می‌پردازند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ویل و کیت دو ملک دیگر نیز در اختیار خواهند داشت‌ــ آپارتمان ۱‌ای (1A) در کاخ کنزینگتون که اقامتگاه لندن‌ آن‌ها باقی می‌ماند و آنمر هال در نورفک که هدیه ازدواج ملکه به این زوج بود.

کلبه آدلاید چند خوابه است؟

کلبه آدلاید چهارخوابه است، به این معنی که فضای کافی برای دوک و دوشس و سه فرزندشان دارد.

پیش‌تر، گزارش شده بود که ماریا بورالو، پرستاربچه خانواده کمبریج که با آن‌ها زندگی می‌کرد، برای نخستین بار جدا از این خانواده زندگی خواهد کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است بورالو که از هشت ماهگی جورج در کنار این خانواده بوده است، در ملک دیگری در همان نزدیکی با مسئول خانه‌داری خانواده کمبریج زندگی خواهد کرد.

همسایگان ویل و کیت چه کسانی خواهند بود؟

همسایگان خانواده کمبریج عبارت‌اند دوک یورک که در رویال لاج (خانه سلطنتی) واقع در املاک اقامت دارد و شاهدخت یوجنی و جک بروکسبنک که با آگوست، پسر یک ساله‌شان، در کلبه فراگمور زندگی می‌کنند.

البته کلبه فراگمور همان خانه‌ای است که شاهزاده هری و مگان مارکل بعد از ازدواجشان در سال ۲۰۱۸، به آن‌جا نقل مکان کردند؛ و هروقت به بریتانیا برمی‌گردند این کلبه محل اقامتشان است.

چرا خانواده کمبریج‌ کاخ کنزینگتون را ترک کرده‌اند؟

یک منبع آگاه سلطنتی گفت که کیت و ویل می‌خواستند به وینزور نقل مکان کنند تا جورج، شارلوت و لویی «عادی‌ترین شروع ممکن» را داشته باشند.

او افزود: «کاخ کنزینگتون کمی شبیه تنگ ماهی است. آن‌ها می‌خواستند جورج، شارلوت و لویی نسبت به زندگی در مرکز لندن کمی آزادی بیشتری داشته باشند.»

«این دقیقا تصمیمی است که با محوریت بچه‌ها گرفته شده است.»

© The Independent

بیشتر از زندگی