مسافران درجه یک پروازهای امارات می‌توانند «هرقدر می‌خواهند» خاویار ایرانی بخورند

این شرکت هواپیمایی امیدوار است با این‌ همه خاویار و شامپاین‌های اعیانی خدماتش را «به سطحی بالاتر» برساند

این شرکت هواپیمایی در دوران رونق سفر بعد از همه‌گیری کرونا، بیش از دو میلیارد دلار برای بهسازی کابین‌ها و خدمات بخش درجه یک پروازهایش هزینه کرده است‌ـ Emirates

بنا بر اعلام هواپیمایی امارات، اکنون مسافران درجه یک پروازهای این شرکت می‌توانند «هرقدر می‌خواهند خاویار ایرانی» بخورند.  

مسافران می‌توانند هر تعداد «وعده بزرگ» خاویار شور که می‌خواهند سفارش بدهند، که با قاشق‌های صدفی و گیلاس‌های شامپاین مرغوب گران‌قیمت دام پرینیون به آن‌ها ارائه می‌شود.  

این مهمان‌نوازی مجلل در قالب بخشی از طرح جدید «خدمات پذیرایی بر اساس تقاضا» ارائه می‌شود و شرکت هواپیمایی دولتی امارات امیدوار است تجربه حین پرواز مجلل‌تری برای مشتریان گران‌ترین پروازهایش فراهم کند.

در حال حاضر، بهای ارزان‌ترین [بلیت] رفت‌وبرگشت از فرودگاه هیترو لندن به دبی ۳ هزار و ۶۷۴ پوند است.

در وب‌سایت هواپیمایی امارات آمده است: «در هر زمان در طول پرواز می‌توانید از وعده‌های مفصل خاویار مرغوب لذت ببرید. ما خاویار را با هفت نوع مخلفات شامل نان برشته و سرخ‌شده، تخم‌مرغ، پیازچه، پیاز سفید، خامه‌ ترش و لیمو سرو می‌کنیم.»

«و توجه داریم خاویارمان را با قاشق صدفی سرو کنیم تا طعمش حفظ شود.»

این شرکت هواپیمایی در دوران رونق سفر بعد از همه‌گیری کرونا، بیش از دو میلیارد دلار (۱.۶ میلیارد پوند) برای بهسازی کابین‌ها و خدمات بخش درجه یک پروازهایش هزینه کرده است.

موارد دیگر شامل ارتقا و بهسازی تشک صندلی‌های تختخواب‌شو و پوشش‌های چوبی کابین، همین‌طور غذاهای خوشمزه جدید می‌شود، از جمله فهرست غذایی که برای مسافران گیاهخوار «با دقت انتخاب و تنظیم شده است».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سایر گزینه‌های فهرست غذا عبارت‌اند از ماهی آزاد و قزل‌آلای سرخ‌شده همراه با برنج مخلوط، سینه اردک بریان با کلم‌بروکلی آب‌پز– که کلم‌ بروکلی کوچک هم معروف است- و کیک سیب‌زمینی.

غذاهای گیاهی شامل قارچ شاه‌صدف سرخ‌شده، بریانی جک‌فروت و برش‌های کلم قمری‌– که به شلغم آلمانی هم معروف است‌– می‌شود که «با پرتقال سوخته تزیین شده است».

مشتریان از فهرست غذایی که این شرکت هواپیمایی آن را غذاهای سبک «کلاسیک» سینما نامیده است نیز می‌توانند سفارش بدهند‌ــ که عبارت‌اند از پیچه خرچنگ، برگر کوچک، برگر گیاهی، سویا و ذرت بوداده شور.  

سِر تیم کلارک، رئیس هواپیمایی امارات، می‌گوید: «در حالی‌ که سایرین با کاهش هزینه‌ها به فشارهای این صنعت واکنش نشان می‌دهند، امارات در جهت مخالف حرکت می‌کند و روی ارائه تجربه‌های بهتر به مشتریان سرمایه‌گذاری می‌کند.»

«در زمان همه‌گیری کرونا، ما به راه‌اندازی خدمات و [ارائه] ابتکارهای تازه ادامه دادیم تا اطمینان و راحتی سفر را برای مشتریانمان تضمین کنیم، از جمله ابتکارهای دیجیتالی برای بهبود تجربه‌های مشتریان روی زمین.»    

«اکنون، مجموعه برنامه‌های فشرده‌ای را در دست ارائه داریم تا تجربه‌های انحصاری حین پرواز امارات را به سطح بالاتری برسانیم.»

شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرد که از اول سپتامبر، صورت‌غذاهای جدید به مشتریان کلاس اقتصادی (عادی) و تجاری ارائه می‌شود.

امارات تنها شرکت مسافرتی مجلل علاقه‌مند به خاویار نیست. در ماه مه، هتل بورلی هیلز در لس‌آنجلس در یکصد‌و‌دهمین سالگردش «نمونه ویژه»‌ سالاد نمادین مک کارتنی را با خاویار ارائه کرد– که ۱۹۱۲ دلار (۱۵۴۷ پوند) قیمت داشت.

این نمونه بسیار ویژه حاوی خرچنگ است و روی آن خرده‌های طلا گذاشته می‌شود. پیشخدمت‌ها این سالاد را که در کاسه چینی ساخت کارخانه فرانسوی چینی‌سازی برناردو سرو می‌شود، با دستکش سفید ارائه می‌کنند.

© The Independent

بیشتر از جهان