درگیری مسلحانه سپاه پاسداران با نیرو‌های حزب کارگران کردستان در سلماس

هه‌نگاو: مرگ چهار عضو سپاه پاسداران در درگیری با حزب کارگران کردستان

طی سال‌های گذشته گزارش‌های پرشماری از درگیری میان نیروهای سپاه پاسداران با اعضا وابسته به احزاب کرد در شهرستان سلماس و مناطق اطراف منتشر شده است.-خبرگزاری مهر

گزارش‌های متعددی از درگیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نیروهای کرد مخالفت جمهوری اسلامی در شهرستان سلماس، در استان آذربایجان غربی، منتشر شده است.

شامگاه جمعه روابط عمومی قرارگاه «حمزه سیدالشهدا» نیروی زمینی سپاه پاسداران، با انتشار بیانیه‌ مدعی شد یک تیم «تروریستی» را در نوار مرزی شهرستان سلماس، به‌طور کامل از میان برده است. 

اما پیشتر، سازمان حقوق بشری هه‌نگاو در گزارشی نوشته بود چهار تن از اعضای سپاه پاسداران، شامگاه‌ پنج‌شنبه در ارتفاعات شهرستان سلماس، در درگیری با نیروهای «حزب کارگران کردستان»، کشته شدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به‌‌‌ گزارش هه‌نگاو، در جریان درگیری پنج‌شنبه‌شب میان نیروهای سپاه پاسداران با اعضای «حزب کارگران کردستان» چهار تن دیگر از اعضای سپاه مجروح و به بیمارستان «خاتم انبیا» سلماس منتقل شدند و هویت آنها محرز شده است.

در بیانیه شامگاه جمعه قرارگاه «حمزه سیدالشهدا» سپاه پاسداران قید شده که در جریان این درگیری به هیچ یک از نیروهای سپاه آسیبی وارد نشده و همگی آنها سالم‌اند.

طی سال‌های گذشته گزارش‌های پرشماری از درگیری میان نیروهای سپاه پاسداران با اعضا وابسته به احزاب کرد در شهرستان سلماس و مناطق اطراف منتشر شده است. 

«حزب کارگران کردستان» هنوز واکنشی به این گزارش‌ها نداشته است.