دادگاهی در روسیه سردار آزمون را به پرداخت نفقه ملزم کرد

اگر آزمون درخواست تجدیدنظر ندهد، رای این دادگاه لازم‌الاجرا است

سردار آزمون ۲۷ ساله پس از چهار سال بازی در زنیت سن‌پترزبورگ روسیه، ژانویه امسال به تیم بایرلورکوزن پیوست - Daniel LEAL / AFP

دادگاهی در روسیه سردار آزمون، مهاجم تیم بایرلورکوزن را ملزم به پرداخت نفقه کرد.

به گزارش اسپورت اکسپرس، این دادگاه مدارک زنی را که علیه سردار آزمون برای احراز پدری فرزندش و دریافت نفقه از او تشکیل پرونده داده بود، کافی دانست.

آندری دمیتریف، وکیل زنی که ادعا کرد دوست دختر سابق سردار آزمون بوده است و از او فرزندی دارد، در مورد رای دادگاه گفت: «همه چیز برای ما خوب پیش رفت. قاضی تصمیم خود را گرفت و به نفع خواسته‌ ما مبنی بر دریافت نفقه، حکم صادر کرد.»

او تاکید کرد که پس از یک سال بررسی پرونده، این پایان جلسات دادگاه است و اگر درخواست تجدیدنظر ارائه شود، قاضی دیگری نیز این پرونده را بررسی خواهد کرد.

به گفته وکیل این زن، مهلت درخواست تجدیدنظر برای سردار آزمون ۳۰ روز است و اگر او در این مدت شکایتی انجام ندهد، رای لازم‌الاجرا خواهد بود. اگر هم درخواست تجدیدنظر وجود داشته باشد، پرونده همچنان در دادگاه شهر سن‌پترزبورگ قابل بررسی است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هویت مادر این فرزند پنهان است. وکیل او که در حال پیگیری پرونده است، گفت: «آلیا نمی‌خواهد توجه دیگران را جلب کند، زیرا یک دختر پنج‌ماهه دارد که باید به او رسیدگی کند. او از سال ۲۰۱۹ با سردار آزمون رابطه طولانی داشته است و پیام‌هایی وجود دارد که این موضوع را تایید می‌کند.»

دمیتریف تاکید کرد که دادگاه روسیه از آزمون خواسته بود تا اواسط ماه مارس برای انجام برخی آزمایش‌های پزشکی به این کشور بازگردد، اما او و وکیلش هیچ دلیل قابل قبولی به دادگاه ارائه نکردند و بدون هیچ دلیل موجهی در جلسه‌های دادرسی حاضر نشدند.

آندری دمیتریف همچنین افزود: «تصمیم دادگاه بر اساس مدارک ما گرفته شده است، آن‌ها حضور نداشتند و بر این اساس، قاضی در تصمیم خود کنار ما ایستاد.» بنا به گفته این وکیل،‌ سردار آزمون و دختری به نام آلیا در سال ۲۰۱۸، زمانی که این بازیکن فوتبال برای تیم روبین کازان بازی می‌کرد، وارد رابطه شدند و پس از رفتن آزمون به سن‌پترزبورگ نیز روابطشان ادامه یافت، اما زمانی که آزمون از بارداری این دختر مطلع شد، از هم جدا شدند. با این حال او ازنظر مالی به آلیا کمک می‌کرد و ماهانه ۱۲ هزار روبل برای حمایت از کودک ارسال می‌کرد. این در حالی است که بر اساس قوانین روسیه، مادر می‌تواند ۲۵ درصد از حقوق آزمون را با ‌عنوان نفقه فرزند بخواهد که می‌تواند تا ۷۵۰ هزار یورو در سال باشد.

سردار آزمون ۲۷ ساله پس از چهار سال بازی در زنیت سن‌پترزبورگ و مجموعا ۹ سال حضور در لیگ روسیه، ژانویه امسال به تیم بایرلورکوزن پیوست.

بیشتر از فوتبال