جانی دپ و بیش از ۱۰ میلیون دنبال‌کننده در تیک‌تاک در عرض ۲۴ ساعت

تعداد دنبال‌کننده‌های این بازیگر در تیک‌تاک حالا به بیش از ۱۲ میلیون نفر رسیده است

پیروزی جانی دپ  در دادگاه خوشحالی بی حد او و طرفدارانش را به دنبال داشت - Combo/ AFP/ Canva

جانی دپ، بازیگر ۵۸ ساله، کمتر از یک هفته پس از پیروزی در دادگاه مقابل همسر سابقش امبر هرد، به شبکه اجتماعی تیک‌تاک پیوست تا از کسانی که در روند دادگاه از او حمایت کردند، تشکر کند.

ستاره فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب، فیلم کوتاهی در صفحه تیک‌تاکش منتشر کرد و آن را به «باارزش‌ترین، وفادارترین و تزلزل‌ناپذیرترین حامیان» خود تقدیم کرد.

دپ که تعداد دنبال‌کننده‌هایش در تیک‌تاک حالا به بیش از ۱۲ میلیون نفر رسیده است، روز سه‌شنبه ۷ ژوئن، ویدیویی در این صفحه اجتماعی منتشر کرد که تا به‌حال نزدیک به ۳۱ میلیون بازدید داشته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این ویدیو شامل برش‌هایی از ورود او به دادگاه در مقابل جمعیت طرفدارانش است که برای اعلام حمایت از جانی دپ در اطراف دادگاه ایستاده‌اند. برخی عکس این بازیگر مشهور و برخی برنوشته‌هایی در حمایت از او را در دست دارند.

او در متن این ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای نوشته است: «تقدیم به باارزش‌ترین، وفادارترین و تزلزل‌ناپذیرترین حامیانم. ما همه جا با هم بوده‌ایم. با هم شاهد خیلی چیزها بوده‌ایم. با هم این راه را طی کردیم. با هم کاری که درست بود را انجام دادیم، آن‌هم فقط به این خاطر که شما اهمیت قائل بودید. و حالا، همه با هم ادامه می‌دهیم و به جلو حرکت می‌کنیم. شما مثل همیشه کارفرمای من هستید و باید یک‌بار دیگر اذعان کنم که توانایی جبران آنچه برای من کردید را ندارم، جز آن‌ که بگویم ممنونم. پس از شما ممنونم. با عشق و احترام، ج‌د»

@johnnydepp

To all of my most treasured, loyal and unwavering supporters. We’ve been everywhere together, we have seen everything together. We have walked the same road together. We did the right thing together, all because you cared. And now, we will all move forward together. You are, as always, my employers and once again I am whittled down to no way to say thank you, other than just by saying thank you. So, thank you. My love & respect, JD

♬ Stranger - Love Joys

این ویدیو در همان چند دقیقه نخست ۲۰۰ هزار بازدید داشت.

امبر هرد پس از آنکه جانی دپ به تیک‌تاک پیوست و با انتشار ویدیوی مذکور از طرفدارانش تشکر کرد، به همسر سابقش و این‌که همراه با طرفدارانش «ادامه می‌دهد و به جلو حرکت می‌کند» واکنش نشان داد. او روز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای نوشت: «هم‌زمان که جانی دپ پیش می‌رود و به جلو حرکت می‌کند، حقوق زنان در حال عقب‌گرد است. پیام حکم صادر شده به این معنی است که ... بترسید از ایستادگی و صحبت از خشونتی که به شما روا داشته‌اند.»

دادگاه این زوج هالیوودی که با شکایت دوباره جانی دپ بعد از باخت او در دادگاه بریتانیا آغاز شده بود، چندین ماه به طول انجامید و درطول این مدت، طرفداران این بازیگر بیشتر از سمت دیگر دادگاه و امبر هرد بود. همچنین مردانی که خود را قربانی خشونت خانگی و آسیب از سمت زنان می‌دانستند، اخبار او را دنبال کردند و قدم‌به‌قدم با او پیش رفتند. سرانجام پس از هفته‌ها جانی دپ پیروز دومین دادگاه بود که خوشحالی بی‌حد او و طرفدارانش را به دنبال داشت.

بیشتر از زندگی