چرا رابطه امبر هرد و ایلان ماسک به جدایی ختم شد؟

اکنون هر کدام از این دو عاشق پیشین در چه وضعیتی به سر می‌برند؟

شاید این روزها به خاطر جو حاکم، بسیاری از مردم بخواهند جذابیت بی‌نظیر امبر هرد را انکار کنند - Combo/AFP

از آغاز رابطه امبر هرد، بازیگر مشهور هالیوود و ایلان ماسک، مالک شرکت خودروسازی تسلا، شایعات زیادی پیرامون این دو وجود داشته است.

چه برای طرفداران امبر هرد و چه دشمنان او که معمولا طرفداران پر و پا قرص جانی دپ محسوب می‌شوند و چه برای طرفداران ایلان ماسک، همیشه پرسش‌هایی مطرح بوده است؛ مثلا این‌که رابطه امبر هرد و ایلان ماسک واقعا از کی شروع شد؟ آیا وقتی امبر هرد و جانی دپ به‌طور قانونی شریک زندگی هم بودند، رابطه این دو آغاز شد؟ آیا همان‌طور که جانی دپ ادعا می‌کرد، امبر هرد با ایلان ماسک به او خیانت کرد؟ دلیل جدایی امبر هرد و ایلان ماسک چه بود؟ آیا جدایی این دو ربطی به جانی دپ و خیانتی که آن‌ها را به آن متهم می‌کرد، داشت؟ اکنون هر کدام از این دو عاشق پیشین در چه وضعیتی به سر می‌برند؟

امبر هرد و ایلان ماسک رابطه‌شان را به‌طور رسمی از ژوئیه ۲۰۱۶ آغاز کردند. هر دو پیش از آن در فیلم «ماچته می‌کشد» در کنار هم به ایفای نقش پرداخته بودند و شاید همان‌جا بود که ایلان ماسک دلباخته چهره دلفریب و رفتار متفاوت ستاره مشهور هالیوود شد.

شاید این روزها به خاطر جو حاکم، شکایت جانی دپ و نتیجه دادگاه که همگی علیه امبر هرد بوده است، بسیاری از مردم بخواهند جذابیت بی‌نظیر او را انکار کنند؛ جذابیتی که فقط در چهره و اندام زیبای این ستاره تگزاسی خلاصه نمی‌شود. او ازجمله افرادی بود که همیشه با صدای بلند برای حقوق زنان جنگید و کسی چه می‌داند؟ شاید دادگاه او با جانی دپ هم جنگی بر سر احقاق حقوق زنان خشونت‌دیده جهان باشد که البته با باختی سنگین روبه‌رو شد.

رابطه امبر هرد و ایلان ماسک در اوت سال ۲۰۱۷ و پس از کمتر از یک‌سال قرار عاشقانه به جدایی رسید، اما پنج ماه بعد دوباره این دو به هم بازگشتند.

اولین جدایی آن‌ها بر اساس گفته یک منبع آگاه به روزنامه پیپل، به‌دلیل برنامه کاری شلوغ هر یک از این دو فرد مشهور بود. به گفته این منبع آگاه، جدایی از طرف ایلان ماسک اتفاق افتاد، اما ماسک بعدها این موضوع را تکذیب کرد.

ماسک بعد از پایان رابطه در حساب توییترش در باره جدایی از امبر هرد، با ناراحتی به مخاطبانش گفت: «اگرچه من و امبر رابطه عاشقانه‌مان را قطع کرده‌ایم، اما هنوز هم با هم دوستیم، به هم نزدیکیم و یکدیگر را دوست داریم. رابطه از راه دور آن هم وقتی که دو طرف ماجرا برنامه شلوغ و الزام‌های کاری زیادی داشته باشند همیشه مشکل است، اما کسی چه می‌داند در آینده چه اتفاقی می‌افتد؟»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

همان زمان بود که ایلان ماسک در مصاحبه‌ای که با مجله رولینگ ‌استون داشت گفت: «من به‌تازگی با دوست ‌دخترم به هم زده‌ام. واقعا عاشقش بودم و خیلی اذیت شدم... خب، بیشتر از آن‌ که من با او به‌هم زده باشم، به‌نظرم او بود که برای به هم زدن پیش‌قدم شد.»

این دو پرنده عاشق پنج ماه بعد دوباره به آشیانه بازگشتند، اما در نهایت در فوریه سال ۲۰۱۸ برای دومین و آخرین بار از هم جدا شدند. یک منبع آگاه در باره دلیل این جدایی به یواس ویکلی (Us Weekly) گفته بود: «امبر ترجیح می‌داد مستقل باشد تا اینکه در رابطه عاشقانه به سر ببرد.»

اکنون چند سال از همه این اتفاق‌ها گذشته است، اما به دلیل دادگاه جانی دپ و امبر هرد که تیتر خبرهای داغ اخیر بود، موضوع رابطه هرد و ماسک باز هم نقل محافل شده است.

ماسک در توییتی که در مه ۲۰۲۲ در حساب خود با مخاطبان توییتری به اشتراک گذاشت، تایید کرد که هنوز هم با امبر هرد رابطه دوستانه دارد و برای او و جانی دپ آرزوی موفقیت کرده بود.

ایلان ماسک هرگز این موضوع را که با هرد وقتی متاهل بود رابطه داشته است، قبول نکرد. اگر چه پس از بروز دعواها و خشونت‌های اتفاق افتاده بین امبر هرد و جانی دپ، پیام‌هایی بین هرد و ماسک ردوبدل و ثبت شده بود که برخی از آن‌ها در هر یک از دادگاه‌ها نیز با صدای بلند خوانده شد؛ پیام‌هایی از قبیل این‌ که ماسک به هرد محافظت ۲۴ ساعته مقابل دپ را پیشنهاد داده بود: «این پیشنهاد، اگر هم دیگر دلت نخواهد مرا ببینی پابرجا می‌ماند. به هر حال... ببخش که احمقانه رفتار کردم. فاصله گرفتن از تو {به خاطر موقعیتی که در آن هستی} خیلی آزاردهنده است و این‌ها همه برای این است که واقعا از تو خوشم می‌آید.»

آغاز رسمی رابطه امبر هرد با ایلان ماسک بعد از درخواست طلاق او از جانی دپ در سال ۲۰۱۶ بود، اما دپ در دادگاه ادعا کرد که ماسک و هرد تنها یک ماه پس از ازدواج او با هرد، رابطه با هم را آغاز کردند. حضور ایلان ماسک در پنت‌هاوس جانی دپ و امبر هرد با شهادت یکی از کارکنان ساختمان و فیلم ضبط‌شده دوربین‌های مداربسته نیز تایید شد، اما نتوانست دلیل موجهی بر وجود رابطه عاشقانه باشد.

حالا امبر هرد پس از بردی که در دادگاه بریتانیا داشت، باید متحمل باخت در دادگاه آمریکا و پرداخت غرامت به همسر سابقش شود. هرچند آن‌طور که این ستاره فیلم‌های آکوامن در بیانیه‌ای در صفحه اینستاگرامش نوشت کوهی از شواهد وجود داشت که می‌توانست اثباتی بر ادعای خشونت اتفاق افتاده از طرف دپ باشد؛ اما به دلیل روشی که دپ و وکیلش برای بیان حقایق به‌کار گرفتند و تاثیری که بر افکار عمومی داشتند، اجازه ندادند شواهد آن‌طور که باید، به چشم هیئت منصفه بیاید.

هرد در ابتدای ژوئیه ۲۰۲۱ خبر بچه‌دار شدنش را در حساب اینستاگرامش با مخاطبان به اشتراک گذاشت. او با انجام روش رحم جايگزين این دختر را به دنیا آورد.

از سوی دیگر ایلان ماسک هم به زندگی عادی خود ادامه داد و اخیرا خبرهایی در باره رابطه عاشقانه‌اش با ناتاشا باست، بازیگر ۲۹ ساله استرالیایی منتشر شده، بازیگری که فعالیت حرفه‌ای‌اش را از سال ۲۰۱۲ آغاز و تاکنون در ۱۰ سریال و ۱۰ فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است. آخرین فیلم او «الویس» بود که برای نخستین بار در جشنواره سینمایی کن ۲۰۲۲ اکران شد.

 

بیشتر از زندگی