کارداشیان‌ها در شب‌نشینی متروپولیتن چه لباسی پوشیدند

همه زنان کارداشیان-جنر از جمله کلویی، کیم، کورتنی، کندال، کایلی و مادرشان کریس در مت گالا حضور داشتند

کیم کارداشیان برای حضور در مراسم شب‌نشینی موزه متروپولیتن لباس مرلین مونرو را پوشید تا هم آمریکایی‌ترین لباس ممکن را پوشیده باشد و هم دوباره جنجالی تازه بر سر لباسش راه بیندازد.

کارداشیان که هنوز خاطره لباس سراسر سیاهش در تابستان گذشته از یاد نرفته، این بار تصمیم گرفت در شب‌نشینی که همه زنان خانواده به آن دعوت‌شده‌اند، یکی از خاطره‌های آمریکایی را روی صحنه ببرد.

کیم کارداشیان لباسی را که مرلین مونرو، بازیگر فقید آمریکایی در سال ۱۹۶۲ هنگام خواندن ترانه‌ مشهور «تولدت مبارک» برای رئیس جمهور جان اف کندی بر تن داشت را پوشید. هرچند پس از فرش قرمز لباس اصلی را با لباسی دیگر که دقیقا از روی آن دوخته شده بود عوض کرد اما سیل انتقادها به او و به موزه‌ای که این لباس را به او قرض داده بود روان شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در اولین حضور خود را به همراه دوست‌پسرش، پیت دیویدسن، روی پله‌های موزه هنر متروپولیتن بدن لاغر شده و موهای روشنش را هم به نمایش گذاشت.

 کارداشیان به مجری پخش زنده ووگ، لالا آنتونی گفت که او این ایده را داشت که این لباس را امتحان کند، اما در ابتدا متوجه شد که این لباس که به همراه «نگهبانان مسلح» آمده بود، اندازه‌اش نیست.

 کیم گفت: «بنابراین به آن‌ها نگاه کردم و گفتم سه هفته به من فرصت دهید.» او در این مدت بیش از هفت کیلوگرم وزن کم کرد تا اندازه لباس مونرو شود.

 به گفته ووگ کارداشیان ایده پوشیدن این لباس را در مراسم سال گذشته مطرح کرده بود، چرا که به نظرش مونرو یکی از آمریکایی‌ترین چیزهایی است که می‌توانید به آن فکر کنید.

کیم گفت: «این ایده در واقع بعد از شب‌نشینی در سپتامبر سال گذشته به ذهنم رسید. با خودم فکر کردم، اگر آن لباس بالنسیاگا نبود چه می‌کردم؟ آمریکایی‌ترین چیزی که می‌توانید به آن فکر کنید چیست؟ و خب مرلین مونرو است. برای من مرلین مونروترین لحظه زمانی است که او تولدت مبارک را خواند.»

کارداشیان در صحبت با ووگ روی فرش قرمز همچنین فاش کرد که قصد دارد برای مدتی «بلوند» شود. 

برای نخستین بار، همه زنان کارداشیان-جنر از جمله کلویی، کیم، کورتنی، کندال، کایلی و مادرشان کریس در مت گالا حضور داشتند.

کندال جنر تصمیم گرفت در موزه متروپولیتن نیویورک بی‌خیال ابروهایش شده و نوک سینه‌هایش را به نمایش بگذارد!

برای بزرگ‌ترین شب مد، مدل و ستاره ۲۶ ساله ابروهایش را روشن کرده بود و لباسی از پرادا متشکل از یک تاپ شفاف و بدن‌نما و یک دامن بزرگ مشکی به تن داشت.

کایلی ۲۴ ساله لباس عروسی با آستین‌های کوتاه پوشیده بود و کلاه سفیدرنگ که با تور و گل‌های پارچه‌ای تزیین شده بود را به صورت برعکس بر سر گذاشته بود.

کلویی ۳۷ ساله، لباسی طلایی، نیمه شفاف و درخشان پوشیده بود که با دستکش‌های بلند مشکی و عینک آفتابی طلایی ست شده بود.

کورتنی ۴۳ ساله، یک دامن سیاه و سفید تام براون و پیراهن آستین بلند سفید که در قسمت جلو کمی کوتاه بود را به تن داشت که با ظاهر نامزدش تراویس بارکر هماهنگ بود.

کریس ۶۶ ساله، پیراهن زرد رنگ بلندی پوشیده بود که یک شانه برهنه‌اش را به نمایش می‌گذاشت و با موهای مدل قدیمی کوتاهش ظاهر زیبایی یافته بود که به سرعت در توییتر با بانوی اول فقید جکی کندی مقایسه شد.

بیشتر از مُد و زیبایی