دعوت از کل زنان خانواده کارداشیان به شب‌نشینی موزه متروپولیتن

این نخستین بار است که کل زنان خانواده کارداشیان و جنر به مراسم باشکوه مت‌گالا دعوت می‌شوند

آنا وینتور نظر جالبی نسبت به این ستاره‌های مجموعه‌های واقع‌گرای تلویزیونی ندارد و پوشش آن‌ها به‌نظرش نخ‌نما است - Getty Images via AFP

شب‌نشینی باشکوه موزه متروپولیتن دوشنبه‌ شب برگزار می‌شود و آنا وینتور، سردبیر مجله ووگ برای بیست‌وششمین بار میزبان مهمانان ثروتمند، قدرتمند و معروف در رسانه‌های اجتماعی است. مثل همیشه، مسئول فهرست نهایی مهمانان دعوت شده نیز وینتور است.

پوشش امسال با عنوان «زرق و برق طلایی»، از عصر طلایی آمریکا الهام گرفته شده است. دورانی که خانواده‌های کاخ‌نشین و مرفه آستور، وندربیلت و راکفلر بر نیویورک حکومت می‌کردند.

البته حالا این را به‌خوبی می‌توان فهمید که هیچ خانواده‌ای به اندازه کارداشیان‌ها قدرت تاثیر بر فرهنگ عموم مردم را ندارد.

این نخستین بار خواهد بود که کل زنان خانواده کارداشیان و جنر به مراسم باشکوه مت‌گالا دعوت می‌شوند؛ کیم به همراه دوست‌پسرش، پیت دیویدسون، کورتنی به همراه نامزدش، تراویس بارکر، کلویی، کریس جنر، کندال و کایلی جنر.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به ‌احتمال ‌زیاد از این خانواده و افرادی که پیوند نزدیک با آن‌ها دارند کسانی مانند راب، برادر کارداشیان‌ها، تراویس اسکات، پدر بچه‌های کایلی و نیز کانیه وست در مراسم امسال حضور نخواهند داشت.

همین چند وقت پیش بود که شایعه شد وینتور نظر جالبی درباره این ستاره‌های مجموعه‌های واقع‌گرای تلویزیونی ندارد و پوشش آن‌ها به نظرش نخ‌نما است. در واقع برای کلویی و کورتنی- که به‌ واسطه رابطه عاشقانه با تراویس پوششی مدگرایانه‌تر پیدا کرده‌‌اند- این اولین حضور در شب‌نشینی موزه متروپولیتن نیویورک است.

نخستین حضور کیم کارداشیان روی فرش قرمز این مراسم سال ۲۰۱۳ و با همراهی همسر سابقش، کانیه وست بود. آن زمان، او فرزند اولش را باردار بود و یک پیراهن گلدار بلند ژیوانشی (Givenchy) به طراحی ریکاردو تیشی به تن کرده بود.

کیم بعدها در مصاحبه‌ای گفته بود که «من با عنوان همراه کانیه با او به مراسم رفته بودم و اضطراب زیادی داشتم». او فاش کرد که وقتی به خانه رسید به‌ خاطر احساس تزلزلی که داشت، گریه کرده بود.

این‌که کیم توانست از آن سال حضوری ثابت در فهرست مهمانان وینتور داشته باشد و سپس تصویرش روی جلد مجله ووگ قرار بگیرد، واقعا چشمگیر است. او که سال گذشته در مراسم مت‌گالا با پوششی که حواشی بسیاری به همراه داشت و سراپایش را با پیراهن و ماسک مشکی پوشانده بود حاضر شد، ازنظر وینتور پیشروترین زن ازنظر مد در بین زنان خانواده‌اش است. وینتور در مارس ۲۰۱۹ در مصاحبه با ووگ گفته بود: «من به‌ شخصه سبک لباس پوشیدن کیم را که قدری پوشیده‌تر و مینیمال‌تر است، تحسین می‌کنم.»

در مهمانی امسال که در تاریخ هرساله‌اش برگزار می‌شود و فاصله چندانی با مهمانی معوقه سال گذشته ندارد، می‌توان منتظر درخشش گروهی این خانواده پرستاره باشیم که به همراه شرکای زندگی‌شان به این شب‌نشینی پرزرق‌وبرق دعوت شده‌اند.

 

بیشتر از زندگی