ادای احترام برترین مدل‌های جهان در هفته مد پاریس به طراح فقید

در مراسم تشییع‌جنازه خصوصی ابلو تنها برخی از دوستانش مانند دریک، ریحانا، کانیه وست، کیم کارداشیان و خانواده ابلو حضور داشتند

 نمایش خانه مد آف-وایت در هفته مد پاریس ادای احترامی پراحساس به مدیر خلاقیت فقید آن، ویرجیل ابلو بود.

اولین نمایش آف-وایت (Off-White) پس از مرگ بنیان‌گذار آن، ویرجیل ابلو، برگزار شد.

آنچه در شب افتتاحیه هفته مد پاریس رخ داد، ادای احترام به مردی بود که دنیای مد و اهالی آن را به‌راستی تغییر داد. فهرست مدل‌های تراز اولی که در این نمایش حضور یافتند گواهی بر تعداد افرادی بود که او را تحسین می‌کردند.

پیشتاز صف مدل‌های مشهور حاضر در این نمایش مد که به مراسم یادبود پهلو می‌زد، نائومی کمپبل، دوست صمیمی ابلو، بود که همچنین در آخرین نمایش مدیر خلاقیت فقید لویی ویتون در ژانویه نیز شرکت کرده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

امبر والتا و هلنا کریستنسن پرچم‌داران گارد قدیمی بودند که در طی سال‌ها شاهد اعمال تغییرات ابلو در جهان مد شدند، درحالی‌که گروه مدل‌های نسل جدید این طراح، از جمله خواهران حدید، کندال جنر و آدوت آکچ نیز با قدرت کامل به نمایندگی از این طراح خلاق و انقلابی حضور داشتند.

مهمانان غافلگیرکننده دیگری همچون سرنا ویلیامز نیز در این رویداد حاضر بودند و جوآن اسمالز، کارلی کلوس و کندایس سوانپول تجربیات خود را به بخش نهایی نمایش اختصاص دادند که به لباس‌های شب فوق‌العاده با پیچیدگی مخصوص آبلو که به امضای او تبدیل شده بود اختصاص داشت.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by R I H A N N A (@ririgalbadd)

کارن السون در کت‌وشلوار اسموکینگ خود درخشید و سیندی کرافورد و کایا گربر پرچم مد به اهتزاز درآوردند.

این نمایش سفینه فضایی زمین: یک تجربه (خیالی Spaceship Earth: an Imaginary Experience) نام داشت، اما یک یادآوری بسیار واقعی از تاثیری بود که آبلو بر مد داشت.

ویرجیل آبلو طراح مد و کارآفرین آمریکایی متولد ۱۹۸۰ بود. او مدیر هنری مجموعه لباس مردانه لویی ویتون بود.

ابلو کارش را با یک دوره کارآموزی در فندی در سال ۲۰۰۹، در کنار رپر آمریکایی کانیه وست، آغاز کرد. آن دو سپس یک همکاری هنری را آغاز کردند که به تاسیس آف-وایت منجر شد. او اولین آفریقایی-آمریکایی بود که مدیر هنری یک خانه مد مجلل فرانسوی شد.

ابلو به همراه همسرش شانون و دو فرزندشان در شیکاگو زندگی می‌کردند. در سال ۲۰۱۹، مشخص شد به آنژیوسارکوم قلبی، مبتلاست.

او پس طی دوره بیماری در ۲۸ نوامبر ۲۰۲۱ در سن ۴۱ سالگی در شیکاگو درگذشت. در مراسم تشییع‌جنازه خصوصی او تنها برخی از دوستانش مانند دریک، ریحانا، کانیه وست، کیم کارداشیان و خانواده ابلو حضور داشتند.

بیشتر از مُد و زیبایی