پریانکا چوپرا و نیک چطور عشق خود را زنده نگه‌می‌دارند

پرایانکا اخیرا به روش رحم جانشین صاحب اولین فرزند از جوناس شده است

رابطه چوپرا و جوناس ۲۸ ساله از ماه مه ۲۰۱۸ آغاز شد - Rich Fury / AFP

پریانکا چوپرا و نیک جوناس، به ترتیب بازیگر و خواننده، دور دنیا سفر می‌کنند و بسیاری اوقات از هم دورند.

اما این بازیگر که اخیرا به روش رحم جانشین صاحب اولین فرزند از جوناس شده است، از تنها قاعده‌ای که این زوج در طول سه سال ازدواج همواره به آن پایبند بوده‌اند پرده برداشت.

چوپرا در مصاحبه با «ال» گفت: «ما هر سه هفته یکدیگر را می‌بینیم. هر کجای دنیا که باشیم، دست‌کم چند روز در ماه با پرواز خود را به دیگری می‌رسانیم. وقتی ازدواج کردیم، این قاعده را برای خودمان گذاشتیم، وگرنه هرگز همدیگر را نمی‌دیدیم.

[برنامه‌ریزان ما] باید با هم صحبت کنند و مثلا بگویند "من برایش اینجا برنامه گذاشته‌ام. نه، نمی‌توانیم آن کار را بکنیم... ما فقط اینجا وقت خالی داریم... باید این برنامه را جابه‌جا کنیم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

چوپرای ۳۸ ساله در ۵۲ فیلم بالیوودی و هالیوودی ایفای نقش کرده، برنده جایزه بانوی شایسته جهان در سال ۲۰۰۰ شده، مؤسسه خیریه‌ای را بنیان گذارده، و یک آلبوم موسیقی هم منتشر کرده است. او در سال ۲۰۱۹ فاش کرد که وقتی از همسرش دور است، رابطه جنسی تلفنی با هم دارند.

در برنامه زنده اندی کوهن به نام «تماشای رویدادها» از این دارنده سابق عنوان زیباترین زن جهان پرسیدند آیا وقتی از همسرش دور است دوست دارد برای همدیگر پیامک‌های جنسی بفرستند و از طریق فیس‌تایم ارتباط تصویری جنسی برقرار کنند، و او در پاسخ گفت:‌ «صد در صد».

رابطه چوپرا و جوناس ۲۸ ساله از ماه مه ۲۰۱۸ آغاز شد، اما چوپرا می‌گوید قبل از آن نیز با هم آشنا شده بوده‌اند و خودش در پی آن نبوده است که وارد رابطه شوند.

او می‌گوید: «آن موقع از مردها فاصله می‌گرفتم. هیچ‌کس را عاشقانه دوست نداشتم. اما نیک همیشه جور دیگری بود، و به همین دلیل هر کجا هم که بودیم ارتباط‌مان هیچ‌وقت قطع نمی‌شد. حدود دو سال، فقط گاه و بی‌گاه همدیگر را می‌دیدیم. برای همدیگر پیامک و چیزهای مختلف می‌فرستادیم. شاید خواستن ارتباطی جدی‌تر، بخشی از وجود من بود.»

بیش از دو ماه از رابطه این زوج نگذشته بود که در دسامبر سال ۲۰۱۸ طبق مناسک سنتی آیین هندو و مسیحیت با هم ازدواج کردند.

چوپرا می‌گوید: «انتظار نداشتم آن موقع پیشنهاد بدهد... فقط دو ماه گذشته بود. می‌دانستم این طور می‌شود، اما باز هم حسابی جا خوردم. اختیار از کف دادم و خودم را به دست ماجرا سپردم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی