دوری و دوستی: قول و قرار زوج سینمایی برای حفظ گرمای زندگی زناشویی

پریانکا چوپرا و نیک جوناس هر سه هفته یک‌بار، یکدیگر را می‌بینند

پریانکا چوپرا (چپ)، بازیگر و نیک جوناس خواننده - Dia Dipasupil/Getty Images/AFP

پریانکا چوپرا، بازیگر و نیک جوناس خواننده که به خاطر شغل‌ خود دائم در حال سفر به جا‌های مختلف دنیا هستند، زمان زیادی را جدا از یکدیگر می‌گذرانند. اما به گفته این بازیگر، یک قانون هست که هر دوی آن‌ها در طول دو سال ازدواج خود به آن پایبند بوده‌اند.

چوپرا به مجله «اِل» گفت: «ما هر سه هفته یک‌بار همدیگر را می‌بینیم. در هر جای دنیا که باشیم، حداقل یک‌بار در ماه چند روز را با هم می‌گذرانیم. این اولین قانون ما برای ازدواج بود وگرنه هیچ‌وقت یکدیگر را نمی‌دیدیم. قرار‌های ما را تیم‌هایمان تنظیم می‌کنند. مثلا با همدیگر می‌گویند که برای فلان روز برای پریانکا بلیت می‌گیرم... نه نمی‌شود آن کار را کرد… ما این موقع آزاد هستیم… باید تاریخ‌ها را عوض کنیم.»

چوپرای ۳۸ ساله که در۵۲ فیلم بالیوودی و هالیوودی بازی کرده و در سال ۲۰۰۰، «دخترشایسته» دنیا شده است، در سال ۲۰۱۹ یک موسسه خیریه تاسیس و یک آلبوم منتشر کرد. او همچنین گفت که وقتی از جوناس دور است، با هم سکس تلفنی دارند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در برنامه «ببین در برنامه زنده چه اتفاق‌هایی می‌افتد»، در پاسخ پرسش درباره ارسال پیام‌های سکسی یا تماس ویدیویی، در مواقعی که از هم دور هستند، به مجری اندی کوهن گفت: «آره! حتما!»

رابطه چوپرا و جوناس ۲۸ ساله، در ماه مه سال ۲۰۱۸ ‌شروع شد اما چوپرا بعدا فاش کرد که آن‌ها از مدت‌ها قبل یکدیگر را می‌شناختند اما او دنبال رابطه‌ جدی نبوده است.

او توضیح داد: «من آن زمان از پسر‌ها فاصله گرفته بودم. نمی‌خواستم با کسی رابطه‌ عاشقانه داشته باشم. اما نیک با بقیه فرق داشت؛ برای همین هر جا بودیم، ارتباطمان را با هم نگه می‌داشتیم و هر چند وقت یک بار، یکی دو ساعت یکدیگر را می‌دیدیم. برای هم پیامک می‌فرستادیم. شاید یک بخشی از وجودم دنبال رابطه جدی بود.»

آن‌ها در عرض دو ماه نامزد کردند و دسامبر ۲۰۱۸ در مراسم سنتی هندو و مسیحی ازدواج کردند.

چوپرا گفت: «من در آن مرحله، انتظار پیشنهاد ازدواج نداشتم، فقط دو ماه بود که با هم بودیم! فکر می‌کردم روزی این اتفاق بیفتد اما آن لحظه کاملا شوکه شدم. به هر حال دل به دریا زدم و بله را گفتم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی