مدونا: عذرخواهی فیفتی سنت «مزخرف» است

«اگر ندانی چرا عذرخواهی می‌کنی، عذرخواهی‌ات ارزش ندارد»

GETTY IMAGES VIA AFP

مدونا در ویدیویی که اخیرا در اینستاگرام به اشتراک گذاشته، از فیفتی سنت به دلیل آنچه معتقد است عذرخواهی «مزخرفی» است، انتقاد کرده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Madonna (@madonna)

این خواننده ماه گذشته مجموعه‌ عکس‌هایی را منتشر کرد که او را نیمه‌برهنه با ژست‌های متعدد در موقعیت‌های مختلفی در اتاق خوابش نشان می‌داد.

فیفتی سنت این عکس‌های پرحاشیه را مسخره کرد و یکی از آن‌ها را با عکسی از پاهای جادوگر شرور شرق مقایسه کرد که از زیر خانه دوروتی در جادوگر شهر اوز بیرون مانده بود و در شرح آن نوشت: «این خنده‌دارترین عکس ممکن است! بسی خندیدم. مدونا در ۶۳ سالگی زیر تخت سعی می‌کند ادای باکره‌ها را در بیاورد. از ته دل خندیدم.»

پس از آن، مدونا عکس دونفره‌شان را به همراه این شرح منتشر کرد: «اینجا فیفتی سنت وانمود می‌کند که دوست من است. حالا تصمیم گرفتی به من زخم‌زبان بزنی!»

این خواننده افزود: «به گمانم کار جدیدت جلب توجه از طریق تحقیر دیگران در رسانه‌های اجتماعی است. پست‌ترین انتخابی که یک هنرمند و یک آدم بالغ می‌تواند انجام دهد. فقط حسادت می‌کنی، چون می‌ترسی به سن من که رسیدی، به خوبی من به نظر نرسی و مانند من خوش نباشی!»

فیفتی سنت در پاسخ به اظهارات مدونا نوشت: «فکر کنم احساسات مدونا را جریحه‌دار کردم. رفته عکسی قدیمی از ام‌تی‌وی (MTV) مربوط به ۰۳ [ایراد از متن اصلی] را پیدا و منتشر کرده است.»

او در ادامه چنین نوشت: «باشه متاسفم! قصد جریحه‌دار کردن احساساتت را نداشتم. من از این کار به هیچ وجه سودی نمی‌برم، چون قبلا جایی آن را دیده بودم، آنچه را به ذهنم رسید بیان کردم، امیدوارم عذرخواهی مرا بپذیری.»

حالا مدونا در ویدیوی جدیدی که در اینستاگرام منتشر کرده، گفته است: «عذرخواهی تو الکی است، مزخرف است و ارزشی ندارد.»

او با بیان اینکه «اگر ندانی چرا عذرخواهی می‌کنی، عذرخواهی‌ات ارزش ندارد» گفت: «آنچه باید به دلیل آن عذرخواهی کنی، رفتار و اظهارات زن‌ستیزانه، جنسیت‌زده و سن‌زده‌ات است».

مدونا در ادامه گفت: «تو احساسات مرا جریحه‌دار نکردی، چون حرف‌هایت را به خودم نگرفتم. هرگز هم به خودم نمی‌گیرم، چون آدم روشن‌فکری نیستی... گفتی سودی از این کار نمی‌بری؟ البته که می‌بری! اصلا رسانه‌های اجتماعی برای همین ساخته شده‌اند.»

او در پایان گفت: «در نهایت فقط می‌خواهم بگویم، من تو را می‌بخشم. امیدوارم روزی از خواب غفلت بیدار شوی و دیدگاهت عوض شود. بهترين‌ها را برايت آرزو دارم.»

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر