جراحی پلاستیک ناموفق، راز پنهان شدن شاهزاده خانم موناکو؟

«شاهدخت شارلین از زمان بازگشت از آفریقای جنوبی در همه عکس‌ها با ماسک ظاهر شده است»

شاهزاده آلبرت و شاهدخت شارلین در سال ۲۰۲۰ - ERIC GAILLARD / POOL / AFP

یک کارشناس امور دربار اسپانیا ادعا کرد که شاهدخت شارلین، همسر حاکم دوک‌نشین موناکو، پس از یک «جراحی پلاستیک ناموفق» از انظار پنهان شده‌است.

به گزارش روزنامه «دیلی میل» چاپ لندن، این ادعا را پیلار آیر مطرح کرده است. آیر پیش‌تر خوان کارلوس، پادشاه اسپانیا، را متهم کرده ‌بود که وقتی شاهدخت دایانا ۲۵ سال داشت،‌ به او پیشنهاد رابطه داده بود.

آیر ادعای جنجالی خودش را در وبلاگ هفتگی روزنامه پرفروش اسپانیایی لکتوراس منتشر کرد.

این نشریه همچنین نوشت که شاهدخت شارلین از زمان بازگشت از آفریقای جنوبی در همه عکس‌ها با ماسک ظاهر شده است، در حالی‌که همسر و فرزندانش ماسک به صورت نداشته‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ماه گذشته شاهزاده آلبرت، حاکم دوک‌نشین موناکو و همسر شاهدخت شارلین، در مصاحبه تازه‌ای به مجله «پیپل» گفت که هر دوی آن‌ها در درمانگاهی «بیرون از موناکو» تحت درمان هستند.

شاهدخت شارلین ماه گذشته پس از اقامتی شش ماهه در آفریقای جنوبی، به موناکو برگشت.

شاهزاده آلبرت شصت و سه ساله گفت که شاهدخت شارلین در چند ساعت نخست پس از بازگشت به نظر صحیح و سالم می‌رسید، ولی بعد «خیلی آشکار بود که حالش خوب نیست.»

او گفت که همسرش «آشکارا از نظر جسمی و روحی خسته بود، ضعیف شده بود و نمی‌توانست با وظایف رسمی‌اش، زندگی عادی یا حتی زندگی خانوادگی، روبه‌رو شود.»

شاهدخت شارلین پیش‌تر اعلام کرده بود که به دلیل «خستگی عمومی شدید»، در جشن‌های روز ملی موناکو در روز نوزدهم نوامبر  شرکت نخواهد کرد.

شاهدخت شارلین ماه مه وارد آفریقای جنوبی شد و از آن پس به دلیل پیچیدگی‌های ناشی از یک عمل جراحی، قادر به ترک آن کشور نشد. او در آن زمان گفته بود که عفونت سینوس‌هایش مجبورش کرده است در همان جایی که هست، تحت نظر پزشکان بماند و دوران نقاهت خود را «بازی انتظار» نامیده بود.

بیشتر از زندگی