بی‌قراری شاهدخت موناکو در آفریقای جنوبی 

شاهدخت شارلین شایعات مربوط به احتمال جدایی از همسرش را رد کرد

شاهزاده آلبرت و شاهدخت شارلین، در ماه مه وارد آفریقای جنوبی شد - VALERY HACHE / AFP

شارلین، شاهدختِ موناکو، می‌گوید که امیدوار است تا پایان ماه اکتبر آفریقای جنوبی را ترک کند و نزد خانواده‌اش در موناکو بازگردد. او مشغول گذراندن دوران التیام پس از یک عمل جراحی است. 

این عضو خانواده سلطنتی که بزرگ‌شده آفریقای جنوبی است، روز جمعه (۳۰ ژوئیه) در گفت‌وگویی با مندی وینر، مجری «رادیو ۷۰۲ آفریقای جنوبی» از برنامه‌های خود گفت. پس از آنکه همسر او، شاهزاده آلبرت پادشاه موناکو، در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به تنهایی دیده شد شایعاتی در مورد جدایی احتمالی این دو پیش آمده بود.

شارلین در ماه مه وارد آفریقای جنوبی شد و از آن پس به دلیل پیچیدگی‌های ناشی از یک عمل جراحی قادر به ترک این کشور نشده است. او گفته است که این عفونت سینوس‌هایش بوده که مجبورش کرده است در همین جایی که هست تحت نظر پزشکان بماند و دوران احیای خود را «بازی انتظار» نامیده است.

به گفته مجله «پیپل»، او گفته: «من در ابتدا قرار بود ۱۰ تا ۱۲ روز اینجا باشم اما متاسفانه مشکلی در برقراری تعادل بین گوش‌هایم داشتم و از طریق پزشکانم متوجه شدم که عفونت سینوسی دارم و بسیار هم جدی است که این مشکل بسیار زمان‌بر شده است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته پیپل این زن ۴۳ ساله در اوایل ماه مه پیش از آنکه برای کنشگری در زمینه حفظ حیات وحش به آفریقای جنوبی بیاید عمل ارتقای سینوس و پیوند استخوان داشت که پیش‌‌درآمد کاشت دندان بود. در ماه ژوئن بود که پزشکان متوجه عفونت او شدند و عمل دومی انجام داد و از آن پس مراحل مختلف درمان را گذرانده است. 

شاهدخت شارلین روز جمعه گفت:‌ «نمی‌توانم روند بهبود را به زور پیش ببرم و در نتیجه تا آخر ماه اکتبر در آفریقای جنوبی خواهم ماند.» او افزود که به‌رغم این ناخوشی احساس «خوبی» دارد.

اما به گفته مجله «پیپل» این عضو خانواده سلطنتی تایید کرد که دور بودن از شاهزاده آلبرتِ ۶۳ ساله و دو کودکشان، شاهدخت گابریلا و شاهزاده ژاک، دوقلوهای شش ساله، «سخت» بوده است. 

او گفت: «این طولانی‌ترین دوره‌ای است که از اروپا و کودکانم دور بوده‌ام.»‌ او تایید کرد که فرزندانش برای دیدار مادر به آفریقای جنوبی آمده‌اند و بیشتر روزها از طریق «فیس‌تایم» با‌ آن‌ها در ارتباط است. او افزود:‌ «همان‌طور که گفتم بازی انتظار است. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم روند التیام چطور پیش می‌رود. اما بسیار ناراحتم که تابستان امسال نمی‌توانم در اروپا و کنار فرزندانم باشم.»

به گزارش «پیپل»، شاهزاده آلبرت و فرزندان این زوج شاید در پایان ماه اوت «در صورتی که اوضاع سیاسی اجازه دهد» سفری به آفریقای جنوبی داشته باشند.

این نخستین بار نیست که شاهدخت شارلین از دلتنگی خود نسبت به خانواده‌اش گفته است. در «پیپل» می‌‌خوانیم که این ورزشکار پیشین المپیک پیش از این به «شبکه ۲۴» آفریقای جنوبی گفته بود که می‌خواهد نزد «همسرم، بچه‌هایم و توله سگ‌هایم» بازگردد. او در ضمن پیش از این ابراز تاسف کرده بود که نمی‌تواند دهمین سالگرد ازدواج خود با شاهزاده آلبرت در ماه ژوئیه را جشن بگیرد.

© The Independent

بیشتر از زندگی