لیگ برتر انگلستان: پیروزی لستر و کریستال پالاس، صدرنشینی منچسترسیتی

بازی برایتون و تاتنهام که قرار بود روز یکشنبه برگزار شود، به دلیل ابتلای چند بازیکن تاتنهام به ویروس کرونا، به تعویق افتاد

داکا، بازیکن زامبیایی لستر، یکی از چهار گل تیمش را به ثمر رساند - GEOFF CADDICK / AFP

لیگ برتر فوتبال انگلستان روز یکشنبه، ۱۲ دسامبر، با پیروزی لستر و کریستال پالاس و تعویق بازی برایتون با تاتنهام به پایان رسید.

شاگردان برندون راجرز که هفته پیش با شکستی سنگین در برابر ناپولی از گردونه رقابت‌های لیگ اروپا حذف شده‌بودند، یکشنبه در برابر تیم قعر جدولی نیوکاسل قرار گرفتند.

یوری تیلمانس دو گل برای روباه‌های آبی لستر به ثمر رساند. داکا و مدیسون هم با دو گل دیگر، پیروزی شیرینی برای میزبان رقم زدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در لندن، کریستال پالاس پذیرای اورتون بحران‌زده بود. گرگر پیش از پایان نیمه اول و تامکینز در دقیقه شصت و دوم، میزبان را پیش انداختند. رودون در دقیقه هفتاد یکی از گل‌های خورده اورتون را جبران کرد، اما گلگر سه دقیقه پس از وقت عادی بازی، پیروزی سه بر یک را برای تیم لندنی ثبت کرد.

بازی برایتون و تاتنهام که قرار بود روز یکشنبه برگزار شود، به دلیل ابتلای چند بازیکن تاتنهام به ویروس کرونا، به تعویق افتاد.

در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر انگلستان، منچسترسیتی با ۳۸ امتیاز صدرنشین است، و لیورپول و چلسی نیز هر یک با یک امتیاز فاصله از یکدیگر، در تعقیب شاگردان پپ گواردیولا هستند.

بیشتر از فوتبال