کارا دلوین از تناوب در گرایش جنسی می‌گوید

این مدل ۲۸ ساله می‌گوید، ماه افتخار رنگین‌کمانی، که ژوئن هر سال برگزار می‌شود درباره «برگزیدن عشق» است

کارا دلوین، مدل و بازیگر ۲۸ ساله بریتانیایی - TIMOTHY A. CLARY / AFP

کارا دلوین، مدل، درباره اینکه چگونه گرایش جنسی او همواره در نوسان است و القابی که استفاده می‌کند اغلب تغییر می‌کنند، صحبت کرد.

خانم دلوین هنگام صحبت در ویژه برنامه رنگین‌کمانی پادپخش (پادکست) «میک ایت رین با جاش اسمیت» توضیح داد: «طوری که خودم را تعریف می‌کنم همواره تغییر می‌کند، واقعا نمی‌دانم همه‌جنس‌گرا هستم یا دوجنس‌گرا. [گرایش جنسی من] مانند آونگی در تناوب است، اما دست‌کم اکنون بیش از هر زمان دیگری درباره دوجنس‌گرا بودنم احساس راحتی می‌کنم.»

او ادامه داد: «این‌طور احساس می‌کردم زیرا در احساسم میل یا عشقی برای زنان نمی‌دیدم و این برایم امری یک‌طرفه به نظر می‌آمد ولی این وضعیت اکنون تغییرات بسیاری کرده است. اکنون احساس آزادی و راحتی بیشتری دارم چون با خودم فکر کردم: "اوه من همجنس‌گرا هستم" و این فکر به نوعی باعث سرزنش خودم می‌شود.»

این مدل ۲۸ ساله پیشتر خود را همه‌جنس‌گرا و دوجنس‌گرا معرفی کرده بود و با زنانی در عرصه سرگرمی روابطی نیز داشته است، از جمله سنت وینسنت موسیقی‌دان و اشلی بنزون بازیگر.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

همه‌جنس‌گرایی با دوجنس‌گرایی متفاوت است چرا که همه‌جنس‌گرایی جنسیت فرد را به عنوان بخشی جذاب از او برای فرد دیگر تلقی نمی‌کند. دلوین گفت در مقایسه با دیگران نسبت به خود سخت‌گیرتر است. 

او گفت: «من با خودم بسیار بدتر از هر انسان دیگری در کل دنیا حرف می‌زنم. فرقی نمی‌کند حتی اگر آن فردی، فردی باشد که بیش از همه مرا آزار داده است باز هم با او بسیار خوب‌تر نسبت به خودم رفتار می‌کنم.»

این مدل گفت ماه افتخار رنگین‌کمانی، که ماه ژوئن هر سال برگزار می‌شود درباره «برگزیدن عشق» است.

دلوین گفت: «به نظرم ماه افتخار فقط درباره عشق است، عشق برای شریک عاطفی خود، عشق برای همسایه خود، عشق به خود و از همه مهم‌تر عشق به کسانی که حتی نمی‌شناسیم. به نظرم فقط نباید درباره امور مرتبط با روابط عاطفی صحبت کرد. می‌تواند درباره ارتباط با فردی غریبه باشد، درباره همدل و مهربان بودن با همه مردم.»

این سوپرمدل که همچنین از مالکان یکی از شرکت‌های تولیدکننده اسباب‌بازی جنسی است می‌خواهد مکالماتی بازتر و صریح‌تر درباره آمیزش جنسی وجود داشته باشد و سرزنش افراد پایان یابد.

دلوین گفت: «این‌گونه صحبت کردن درباره آمیزش جنسی سعی در دور کردن مردان و زنان ندارد - یا هرگونه که خود را معرفی می‌کنید - بلکه بیشتر درباره باز کردن فضا برای مکالمه درباره ارضاء خود و معنای آن برای شما است.»

© The Independent

بیشتر از زندگی