دختر مایکل جکسون: در خانواده‌ ما همجنسگرایی چندان پذیرفتنی نیست

خانواده‌ام خیلی مذهبی‌اند، همجنسگرایی آشکار تابو است، خوششان نمی‌آید درباره‌اش حرف بزنند

پاریس جکسون، دختر ۲۳ ساله مایکل جکسون- Dia Dipasupil/Getty Images/AFP

پاریس جکسون افشا کرد که به‌دلیل اعتقادهای مذهبی برخی افراد خانواده‌اش، صحبت با آن‌ها درباره گرایش جنسی‌اش دشوار بود.

دختر ۲۳ ساله مایکل جکسون در برنامه گفت‌و‌گوی رد تیبل تاک (Red Table Talk)  که از بستر فیسبوک واچ (Facebook Watch) پخش می‌شود، افشا کرد که در ۱۴ سالگی به خانواده‌اش گفته بود دگرباش است، اما پذیرش این مساله برای برخی از آن‌‌ها دشوارتر بوده است. بیشتر اعضای خانواده جکسون به شاهدان یهوه، [فرقه‌ای از مسیحیت]، معتقدند.

جکسون گفت: «الان به نقطه‌ای رسیده‌ام که در مورد خانواده‌ام، عقاید، فرهنگ، مذهبشان احساسی جز عشق و احترام ندارم و اگر قرار باشد انتظار داشته باشم فقط برای اینکه من احساس پذیرش کنم، آن را کنار بگذارند، این انتظارها به رنجش و دلخوری ختم می‌شود.»

او در ادامه افزود: «تا وقتی زندگی توام با عشق، صداقت و [احساس] مفید بودن دارم و به بقیه آدم‌ها آسیبی نمی‌زنم، فکر می‌کنم حالم خوب خواهد بود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«هنوز یک جورهایی سعی دارم سردربیاورم. خانواده‌ام خیلی مذهبی‌اند و همجنسگرایی زیاد و آشکار تابو است، پس خوششان نمی‌آید درباره‌اش حرف بزنند، واقعا پذیرفته‌شده نیست.»

جکسون گفت برادرهایش، پرینس و پرینس مایکل دو، وقتی او خودش را کشف کرد، از او حمایت فراوانی کردند.

او گفت: «آن‌ها همیشه فوق‌پشتیبان بوده‌اند.» و اشاره کرد که پرینس جکسون برای ارتباط بهتر با خواهرش، عضو یک انجمن دانش‌آموزی دبیرستان شده است که جوانان دگرباش و جوانان حامی و همراه را دور هم جمع می‌کند. او در ادامه افزود: «کمتر کسی می‌تواند بگوید خواهر و برادرهایی دارد که این‌طور حمایتش می‌کنند.»

جکسون در قسمتی از این برنامه‌ تلویزیونی پربیننده با دوست قدیمی‌اش ویلو اسمیت صحبت می‌کرد، در یکی از اولین قسمت‌های این مجموعه فیسبوکی که اسمیت با مهمان برنامه گفت‌و‌گوی دو نفره داشت.

اسمیت توضیح داد که با جکسون سر صحنه هاتورن (Hawthorne) آشنا شد، مجموعه‌ای تلویزیونی با موضوع پزشکی که مادر اسمیت، جیدا پینکت اسمیت، در آن هنرپیشه نقش اول بود.

این قسمت گفت‌‌و‌گوی رد تیبل تاک با شرکت جکسون اکنون در فیس‌بوک واچ برای تماشا در دسترس است.

© The Independent

بیشتر از زندگی